Fitness Seller

cecile9910 contestlog

Bezoekers in dit topic

Gisteren begonne met rugtraining, 3toestellen zoals c curve 3 tot 4 sets van 15 herhalingen daarna op de loopband het programma afgemaakt met helling 11,5, daarna diverse buikoefeningen op het bankje en de rotary torso 3 sets van 20 tot 15 herhalingen per kant.
mn gewicht gaat heel langzaam omlaag ben blijven steken op de 49 kg, wat kan ik nu nog meer doen denk ik nu, nog meer cardio of minder eten, best wel stressvol allemaal die laatste dagen!!:o
Hoe laag zit je in je kcal nu...? En hoeveel cardio doe je nu...?
Hahaha, stress van de laatste dagen :p Maak je niet dik ;) je staat er goed voor!
 
Die 49 kilo is voor jou vast mooi! Omdat het nu wat langzamer gaat betekent vast dat dit het gewicht is wat bij jouw past..en daar kan je volgens mij niet echt ontevreden mee zijn!:)
 
dat denk ik ook niet Cecile, ben het helemaal eens met Aradev!
 
Hoe laag zit je in je kcal nu...? En hoeveel cardio doe je nu...?
Hahaha, stress van de laatste dagen :p Maak je niet dik ;) je staat er goed voor!
Ik weet niet precies hoeveel kc, maar hou me aan de voedingsrichtlijnen, zoals 35 gr brinta en tussen de middag salade/kipfilet eind vd middag 35 gr rijst met groente savonds kwark als laastste soms 2 keer, leef echt primitief en drink geen alchol nu 3 wkn, voor het laatst toen ik een avond uitging, maar het smaakte ook niet meer zo.
Ik denk dat ik wel weet waarom mn gewicht niet sneller omlaag gaat dan vorig jaar, heb geen enkel supplement of vetverbranding drankje /vochtafdrijvende tabletten deze keer, helemaal op eigen kracht en mn stofwisseling zal erg traag zijn, naja vandaag laatste keer cardio dan, gisteravond nog laat 15 min wezen joggen, ik had overdag de benen al getraind.

Die 49 kilo is voor jou vast mooi! Omdat het nu wat langzamer gaat betekent vast dat dit het gewicht is wat bij jouw past..en daar kan je volgens mij niet echt ontevreden mee zijn!:)
Kan moeilijk 2 kg onder mn gewicht komen, ben in ieder geval 1 kg kwijt en ga me voor de zekerheid nog een keer wegen op fitness.
vind het wel mooier dat ik wat va mn buik af heb en geheel wat droger oog, maar lijk wel "kleiner"daardoor.
dat denk ik ook niet Cecile, ben het helemaal eens met Aradev!
Ja ok het is wel een zekere vooruitgang, ben ook wel tevreden dat ik het zowiezi heb volgehouden, heb echt hekel aan die cardio op de loopband en toch doe ik het weet je.
 
Je ziet er vast prachtig uit hoor!Succes die laatste paar dagen!
 
ja is leuk al die hulpmiddeltjes, en iedereen moet het zelf weten, maar vind wel helemaal super dat je het helemaal op eigen kracht doet!!! Is ook helemaal mijn ding, dat wat je bereikt heb gewoon helemaal zelf gedaan. Kan je trots op zijn!!!
Wanneer ga je je foto's maken...?
Ik zou in ieder geval niet minder meer gaan eten... gaat je stofwisseling alleen nog maar meer van vertragen...
 
Nog even snel updaten voor het einde: ik heb vanmiddag 20 min cardio gedaan op de crosstrainer, bevalt me beter dan op de loopband met helling, kreeg me toch zere kuiten toen, kon amper meer doorgaan, daarna schoulderpress op 1x5kg, 2x5 2x5 kg 1x5 kg, 20 naar 15 x herhaald, shouders met kabel aan de zijkant op 1 en o kg, kan ik niet zo vaak van 7 naar 4 herhalingen, 3 sets.
pull up op 2x5 kg en ja veel herhaald zal wel ongeveer 12 keer per set.
triceps 2 oefeningen met stang staand triceps pushdown, en afzonderlijk met 1 hand, 4 sets veel herhaald rond de 10 x.
buikoefeningen op bankje benen omhoog en intrekken, 12 tot 15 keer 3tot 4 sets, toen crunches.
Heb mij voor de training nog even gewogen en ben 48,7 kg, hoeraa, 0,3 kg toch nog eraf!
Voelde mij niet zoo happy toen ik over de markt liep en lekkere zoete stroopwafels rook en mensen lekker relaxed softijs eten ahhh, heb niet echt veel meegekregen deze maand van het zogenaamde zomergevoel, lijk echt een weirdo onderhand, heb thuis gauw mn grote vriend de zak rijst gepakt en lekker wezen kokkerellen haha!

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Je ziet er vast prachtig uit hoor!Succes die laatste paar dagen!

ja is leuk al die hulpmiddeltjes, en iedereen moet het zelf weten, maar vind wel helemaal super dat je het helemaal op eigen kracht doet!!! Is ook helemaal mijn ding, dat wat je bereikt heb gewoon helemaal zelf gedaan. Kan je trots op zijn!!!
Wanneer ga je je foto's maken...?
Ik zou in ieder geval niet minder meer gaan eten... gaat je stofwisseling alleen nog maar meer van vertragen...
Ja he, ik heb niet zoveel junkvoedsel eigenlijk in huis, van de week alleen tussendoor steeds borrelnootjes wezen snaaien en kon me nog bedwingen de hele zak leeg te vreten, voel ik me later er weer schuldig over, want dan blijf je toch weer vocht vasthouden door het zout.

Zou ik persoonlijk ook doen met jouw fysiek.

Succes met de foto's, show us some abs! :D
Ik ga ze zondag laten maken denk ik, hoop dat er wat te zien is :p
 
Laatst bewerkt:
Die ribbels zitten er vast
Ik ben ook erg benieuwt
 
Foto's ontvangen, ziet er weer heel mooi uit!
 
Ik heb je de collage gemaild, kun je even checken of je hem zo goed vindt?
 
Even rustig aan gedaan wat cardio betreft en heb alleen kt gedaan gisteren, ben nog meer afgevallen, maar nu maakt t niet meer uit:p
iedereen suc6 met de fotos:)
 
Hahaha, nee voor jezelf he :p wat ga je de komende tijd nu doen?
 
nog meer foto's voor mij alleen plaatsen (wat dacht je dan?)

whahah een prive-album voor Grosje alleen..tja dan zijn er wel meer liefhebbers denk ik..:D
 
Hahaha, nee voor jezelf he :p wat ga je de komende tijd nu doen?
Ja ik hoef voor mezelf niet zo laag in vetpercentage te zitten, maar wil de buikspieren nog wel even behouden en ben nog hetzelfde aan het trainen, kan niet zo zwaar op het moment, want ik ben nog wel snel moe door het dieet.

nog meer foto's voor mij alleen plaatsen (wat dacht je dan?)
Ja dan een echt prive album he:) hier kan iedereen nog meekijken :):p
whahah een prive-album voor Grosje alleen..tja dan zijn er wel meer liefhebbers denk ik..:D
:p
 
Je bent wel heeeeeel streng voor jezelf geweest! Hoop dat je nog lang van het resultaat kunt genieten:D Ben nu wel heel erg benieuwd naar de foto´s..
 
Back
Naar boven