MuscleMeat

CEE CR2 van ALR ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GdV42

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
168
Waardering
7
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede Creatine ethyl ester voor een nette prijs IN EEN CAPSULE want ik vindt het spul wel goed maar niet te pruimen.

Nu heb ik bij Bardolino van het merkt ALR CR2 capsules gezien. 240 capsules voor 39 euro. vier capsules bevatten drie gram CEE.

vraag: is er een even goede CEE die goedkoper is in capsules? en is dit een goed merk?
vraag 2 : ze raden aan tweemaal per dag 4 capsules te nemen. Is dat niet een beetje veel voor CEE? dat is 6 gram per dag! gelezen dat zelfs twee gram CEE per dag al voldoende zou zijn.

Tevens deze CEE gezien
Creatyl™ CEE 240 tabs

Bevat ook 240 capsules met iets meer CEE per capsule dan die CR2, namelijk 900 Mg per capsule en dat is 3600 Mg per 4 capsules.
Bevat ook nog betaine wat dat ook moge doen en een andere stof. Ze zeggen op die site dat dat product uit elkaar valt ??? na verloop van tijd en dat je na openen zakjes droogpoeder erbij moet doen. is dit een goed merk?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor graag van jullie
Gerard
 
Ik heb het pas gebruikt gewoon de dosiring die beschreven staat op het potje.

Het werkt het zelfde als andere cee producten alleen de viese smaak niet.

Met 1 zoon potje doe je 1,5 maand mee wel voor delig.

Ik heb er 2 kilo mee gewonnen maar had ook Bamm er bij gebruikt en het is neit me doel
om groter teworden maar wel sterker.

Ik was 2maanden weg bij de gym (leger) en was met die combie natie van cr2 en bamm binnen 2 weken weer op me oude prs en daar voor bij.
 
nog even een advies ik zou niet cr2 kopen maar N'Gorge.

240 Capsules
Supplement Facts
Serving SizeFour (4)Capsules(2.5g)
Servings Per Container60
Amt Per Serving % DV
Creatine Ethyl Ester HCL 2g **
Proprietary Nitric Oxide Matrix: 550mg **
Glutamine Ethyl Ester, Citrulline Malate, N(Gamma)-Hydroxy-L-Arginine, N(Omega)-Hyroxy-Nor-L-Arginine, L-Norvaline
** Daily Value not established
Other Ingredients
Maltodextrin, Gelatin, Magnesium Stearate
 
Hoi turboknaller,

Bedankt voor je advies. Kun je aangeven waarom je N'gorge aanraad> En waar kan je het in nederland kopen? Bij twee zaken (bardolino en hercules-fitness) staat het wel bij de producten van ALRI maar staat vermeld dat het niet in nederland te koop is???

Ik heb het er niet zo op om hiervoor nu speciaal in het buitenland een bestelling te plaatsen zo'n grootverbruiker ben ik niet.

Ik vraag mij toch al af of naast creatine al die NO (L-arginine enz) wel echt een toegevoegde waarde hebben of dat ze alleen maar voor een lekkere pomp en gezwollen spieren zorgen.

Ik hoor graag van je,
Gerard
 
CE3 higher power op bodybuilding.com veruit het goedkoopste
 
Hoi Luitjes,

Bedankt voor jullie bijdrage.

Ik heb de knoop doorgehakt en heb van alri twee potten Cr2 gekocht. Een van de redenen is dat ikm dan precies weet wat ik slik. CEE en niets meer dan dat.
Het punt is namelijk dat je met al die verschillende merken de bomen door het bos niet meer zie. De een raad superpump aan van caspari samen met size on (tesamen bijna 175 piek) de ander N'gorge (dik 65 piek) en zo voort. Het punt is dat in een hoop middelen exttra toevoegingen zitten waarvan het helemaal niet duidelijk is waar het goed voor is. Ik heb dus maar het advies op deze site opgevolgd en zorg dat de basis goed is. Voldoende laag glycemische koolhydraten een goede eiwitbron erbij (matrix 5.0) en dan CEE als toetje.

De rest zal van hart trainen en rust moeten komen.

Trouwens bij hercules-fitness.nl hebben ze een actie 2 kopen en dan krijg je er één gratis bij. Dus ik heb 2 potten Cr2 gekocht voor 76 euro en krijg er drie. dat zijn in totaal 720 capsulesen daar kan ik maanden mee vooruit bij 4 capsules per dag (Of vinden jullie dat een te lage dosering? ik weeg 94 Kg maar moet nog wel 5 Kg afvallen)

Groeten en bedankt
Gerard
 
Back
Naar boven