AndroidHealthClinic

CEE werkt niet bij mij

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
ben pas met een CEE kuur van 6 weken gestopt en ben niets meer bijgekomen dan dat ik normaal zou kunnen bijkomen in die periode.
werkt het dan niet bij mij? want heb toch de juiste dosering gepakt en goed voedings en eet schema.
ga nu maar gewoon verder met trainen zonder kracht en massa vergrotende supplementen.
 
Eerste keer dat je creatine inneemt?
 
welk merk heb je?
 
Wat had je dan precies greenbulge of zo???
Ben zelf daar ook niet door aangekomen wel ben ik sterker geworden door die kuur maar ik trainde tijdens die kuur dan ook alleen op kracht.

Maar je zou denken dat je wel zwaarder zou moeten worden.
 
ik had de CEE van bodylab was eerste keer ja
 
wat had je nou verwacht dan kerel?
 
Nooit hetgeen geloven wat de maker beweerd!
In een oude flex stond ooit een reclame van BSN met Ronnie op de achtergrond over één of andere supp.
Als tekst stond er bij dat hij zo sterk was dat hij geen handschoenen gebruikte of straps nodig was.
3 maal raden wat Ronnie droeg;)
Een producent zal nooit zijn eigen product negatief aanprijzen in dit geval kun je beter uitgaan van gebruikers van producten die verder geen banden hebben met het bedrijf.
Op 1fast400 zag ik laatst allerlei reviews van producten.
 
je hebt er gewoon teveel van verwacht, en als die verwachtingen niet uitkomen...
 
mag je dan ook geen resultaten verwachten van creatine? Daarvoor neem je het toch...
 
een beetje EXTRA vooruitgang zoals minstens 1 kilo zwaarder en wat meer kilo's kunnen knallen? :rolleyes:


oke, das opzich reeel. Je komt hier vaak genoeg de gekste verwachtingen van wat simpele crea tegen.

wellicht ben je een non responder.
 
oke, das opzich reeel. Je komt hier vaak genoeg de gekste verwachtingen van wat simpele crea tegen.

wellicht ben je een non responder.

Men zegt over CEE dat het ook bij non responders op gewone creatine aanslaat. Bij mij was het iig zo dat ik niet reageerde op normale creatine, maar wel op CEE.
 
Ik merk bij mono ook niet veel - cee ga ik wel lekker op.
Het is even uitproberen wat voor jouw het beste werkt.
 
Probeer anders de dosering eens te verhogen, misschien ben je minder gevoelig. Maar creatine is toch wel een van de weinige supps waarvan verwacht mag worden dat het in ieder geval iets doet, ik bedoel, we hebben het hier niet over testo-sting ofzo...
 
ik denk dat ik eens met gewone mono ga beginnen hopelijk werkt het wel:)
 
Je hebt helaas non-responders die op geen enkele Creatine reageren.
Wellicht ben je daar 1 van.

Als je niet op CEE reageerde zou ik mijn geld besparen en geen andere Creatine proberen. Erg weinig kans dat dat wat uithaalt.
 
hmm jammer dan maar weer zoiets als NO-Xplode krijg je lekkere pomp van haha
 
Enige die tot nu toe wat voor me deed was Energized Xpand. In mindere mate No-xplode, en verder monohydraat niks, en nu kre-alkalyn, ook niks tot nu toe
 
Xpand werkt bij mij echt super! misschien dat je een non-responder bent, maar probeer anders nog een keer een andere creatine vorm. Succes!
 
Back
Naar boven