MuscleMeat

Cell-tech wondermiddel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sorry dat ik het zeg maar r-ala heb ik gebruikt in combi creatine dextrose merkte nix. combi met vanadyl gigantische pomp en goeie resultaten.
 
!!BarmaN!! zei:
sorry dat ik het zeg maar r-ala heb ik gebruikt in combi creatine dextrose merkte nix. combi met vanadyl gigantische pomp en goeie resultaten.

Hoeveel r-ala nam je? Supplementeerde je ook met biotine? En die pomp, kwam die door de r-ala of alleen door vanadyl?
 
f*cking ecto zei:
Cell-tech wondermiddel of 'crap'?

Kheb gisteren het tijdschrift musclemag gekocht, en het blad stond vol over Cell-tech...

De prijs is iig zeer hoog, maar werkt 't?

Wat zijn jullie meningen?

cell-tech werkt zeker maar is idd wat duurder,als je het besteld op BB.com of 1fast valt het toch reuze mee vind ik
 
R-ala werkt enkel in hoge dosis. En dan is t zijn geld nog niet waard. :rolleyes:
 
tis creatine met dexrose.
en liponzuur wat je insuline gevoeligheid verhoogd
vitamine c wat je cortisol remt
en wat amino s voor betere opname.

Dus door die dingen te mengen kun je zelf cell tech maken? en hoe moet je dat dan precies mengen? en waar krijg je die vit c enzo?
 
Cell tech, goeie ervaring mee.
Alleen veels te ****ing duur :(
Same voor Nitro-tech trouwens.
 
The Hoste zei:
R-ala werkt enkel in hoge dosis. En dan is t zijn geld nog niet waard. :rolleyes:

vele onderzoeken beweren anders. Graag hoor ik enkele argumenten van je.
 
"ascorbinezuur (Vit C) gaan halen en in de juiste verhouding mixen"

is dat los te verkrijgen? ik ken alleen de vitamine C tabletten, of moet je dan bij een apotheek zijn? en kan je vanadyl ook in poeder vorm krijgen misschien een goede vervanger van ALA zodat je dichter bij de werkelijke cell-tech formule komt?

zelf zit ik te denken aan i.p.v. Cell-Tech om glutamine, creatine en whey bij elkaar te gooien als herstel mix na de training. iemand ervaring met deze combo?

hoe maak je de beste mix van supplementen dus net zoiets als celltech
 
Justifire zei:
Cell tech, goeie ervaring mee.
Alleen veels te ****ing duur :(
Same voor Nitro-tech trouwens.

Mega Grow van xxlnutrition is volgens mij ook een gelijksoortig produkt als Cell Tech. Spul kost iets van 39,- voor 2kg en is hoog gedoseerd. creatine, glutamine dextrose, taurine, BCAA's................................ Op die MG ging ik echt goed...... mischien een tip.
 
hardgainers zei:
Mega Grow van xxlnutrition is volgens mij ook een gelijksoortig produkt als Cell Tech. Spul kost iets van 39,- voor 2kg en is hoog gedoseerd. creatine, glutamine dextrose, taurine, BCAA's................................ Op die MG ging ik echt goed...... mischien een tip.

39 euro voor 500 gram toch?
 
sanniejj zei:
39 euro voor 500 gram toch?

Mega Grow kost 39,50 voor 2kg en is voldoende voor 35 dagen. Het bevat inderdaad Creatine, L-Glutamine, Dextrose, Taurine, BCAA's en vitaminen en mineralen. Mega Grow is vergeleken met soortgelijke producten hoog gedoseerd.

Wij ontvangen regelmatig positieve reacties van klanten over dit product, we zien ook dat veel klanten het voor de 2e, 3e ... keer bestellen.

Sportieve groet,

René
XXL Nutrition
 
Ga deze week Creatine Express van Scitec bestellen. Ongeveer hetzelfde als Cell-Tech, DENK ik. Zit dextrose, sodium, pottasium, glutamine, taurine, LA en natuurlijk creatine in. Kost 22EUr voor 20 servings.
 
XXL Nutrition zei:
Mega Grow kost 39,50 voor 2kg en is voldoende voor 35 dagen. Het bevat inderdaad Creatine, L-Glutamine, Dextrose, Taurine, BCAA's en vitaminen en mineralen. Mega Grow is vergeleken met soortgelijke producten hoog gedoseerd.

Wij ontvangen regelmatig positieve reacties van klanten over dit product, we zien ook dat veel klanten het voor de 2e, 3e ... keer bestellen.

Sportieve groet,

René
XXL Nutrition


produckt ziet er opzich goed uit maar dextrose is wat te weinig. en de bcaa zijn zo laag gedoseerd dat je er weinig positiefs van kan merken. de rest ziet er goed uit!
 
B.A. Baracus zei:
Ga deze week Creatine Express van Scitec bestellen. Ongeveer hetzelfde als Cell-Tech, DENK ik. Zit dextrose, sodium, pottasium, glutamine, taurine, LA en natuurlijk creatine in. Kost 22EUr voor 20 servings.


Waar te krijgen??
 
!!BarmaN!! zei:
produckt ziet er opzich goed uit maar dextrose is wat te weinig. en de bcaa zijn zo laag gedoseerd dat je er weinig positiefs van kan merken. de rest ziet er goed uit!

Het is nu éénmaal zo dat de er niet meer dan 100 gram in 100 gram gaat. Toelichting > De basis van Mega Grow berust op een gewenste samenstelling van werkzame stoffen per 100 gram product, als dit is ingevuld rest er nog ruimte voor hulpstoffen (Dextrose), deze ruimte is door de hogere waarde werkzame stoffen kleiner dan bij vergelijkbare producten. Dextrose kan je eventueel zelf naar behoefte aanvullen.

Mega Grow bevat per dosering (50gram) ca. 10 gram gehydroliseerd eiwit welke zeer efficient door het lichaam wordt opgenomen.


René
XXL Nutrition
 
Laatst bewerkt:
M@rsel zei:
Waar te krijgen??

Gewoon bestellen bij 1fast400. Ik heb de indruk dat het degelijke producten zijn met dezelfde werking als cell-tech en natuulijk voor een goedkopere prijs. ;)
 
B.A. Baracus zei:
Ga deze week Creatine Express van Scitec bestellen. Ongeveer hetzelfde als Cell-Tech, DENK ik. Zit dextrose, sodium, pottasium, glutamine, taurine, LA en natuurlijk creatine in. Kost 22EUr voor 20 servings.

neem de trans-x van scitec
 
De basis van Mega Grow berust op een gewenste samenstelling van werkzame stoffen per 100 gram product, als dit is ingevuld rest er nog ruimte voor hulpstoffen (Dextrose)

Dus er is niemand bij de makers mega grow die een beetje wiskunde heeft gehad, met wat simpel rekenwerk reken je toch alles om en heb je het nog in de gewenste verhouding ook :S

Dat er een gewenste hoeveelheid crea per 100 gram inzit zou alleen uit maketingtechnisch oogpunt z'n voordelen hebben omdat dat is waar de leek naar kijkt.
Als je er namelijk nog 40 gram dextrose ( ik noem maar wat ) bij flikkerd is de uiteindelijke hoeveelheid creatine per 100 gram toch gedaalt ( er is 40 gram bij het totaal gekomen (gram crea/140totaal)*100%= lager percentage dan 100 gram totaal. )

Maargoed ze zullen we hun redenen hebben.
 
Laatst bewerkt:
bij 1fast400 hebben ze geen mega grow als ik het intyp bij search word het niet gevonden.
iemand ervaringen met XXL Nutrition? zijn ook niet duur in eiwitten en weight gainers.
 
Back
Naar boven