AndroidHealthClinic

Cell-tech wondermiddel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Cell-tech wondermiddel of 'crap'?

Kheb gisteren het tijdschrift musclemag gekocht, en het blad stond vol over Cell-tech...

De prijs is iig zeer hoog, maar werkt 't?

Wat zijn jullie meningen?
 
Vind het goed spul zou alleen een rip off nemen dus een imitatie.

Kan je volu cell leveren voor 40 euro is voor kuur van 6 weken.

tis creatine met dexrose.
en liponzuur wat je insuline gevoeligheid verhoogd
vitamine c wat je cortisol remt
en wat amino s voor betere opname.
 
Het is niet slecht maar veel te duur, zoals zwier zegt, zelf maken of een gelijkend product aan betere prijs zoeken.
 
Originally posted by Zwier
Vind het goed spul zou alleen een rip off nemen dus een imitatie.

Kan je volu cell leveren voor 40 euro is voor kuur van 6 weken.

tis creatine met dexrose.
en liponzuur wat je insuline gevoeligheid verhoogd
vitamine c wat je cortisol remt
en wat amino s voor betere opname.

dextrose snap ik
liponzuur ook

maar wat is cortisol?
en wat doen die amino's dan? het liponzuur verhoogt de insuline gevoeligdheid toch al?
 
Cortisol is een afbraakhormoon!!
Dit breekt de spieren af na een zware training.[en cardio]
Vit C en snelle suikers zorgen dat dit hormoon minder vrijkomt dus minder verlies van spiermassa.
 
Puh! 3000% meer spiermassa en 2000% minder vet, jaja... :rolleyes:

Nee, serieus, heb ooit mn eigen celltech gemaakt voor een fractie van de prijs, en werkt evengoed. Gewoon een busje isostar (KH), creatinepoeder en ascorbinezuur (Vit C) gaan halen en in de juiste verhouding mixen (per portie 50gr. KH, 4 gr. Vit C, 10 gr. Crea)... ALA is toch brol.
 
ALA brol ? Hoezo dat dan.
 
Wie zegt dat ALA brol is....is het zelf ben ik bang. ALA is goed! Hiervan is de werking al vaker bewezen...zowel goed voor je preogressie als voor de gezondheid (anti-oxidant)
 
Nou, ik heb ooit een pot celltech opgebruikt, en ik merk totaaaal geen verschil met mn zelfgemaakte (zonder ALA)...
Dat ALA de insulinewerking zou stimuleren is dacht ik toch al lang achterhaald, en anti-oxiderend? Nog nooit iets van gehoord. Heb je studies, Robin?

The key to more and better absorption of the element creatine is the hormone insulin. To increase insulin has been the goal from day one for creatine manufacturers. To do this they mostly used sugars, preferably the high-glycemic dextrose. This is the same product used to asses insulin sensitivity in diabetic individuals. Much as some companies claimed to be innovative by doing this or claimed to be so based on the exact dosage they used, they weren't. This is a process that has been used for over 5 decades. Other means that the industry has put forward have fallen on fruitless ground. ALA may mimic insulin to a point, its strength can never really rival it or form a comprehensive alternative, perhaps not even an aid, to insulin.
(van BB.com)
 
Ala lijkt volgens mij redelijk veel op vanadyl? Of is dat iets te kort door de bocht?
Ik wil creatine gaan combineren met vanadyl (20 mg op trainingsdagen, 10 mg op niet trainingsdagen, dat moet toch wel kunnen?) Ik heb het in het verleden wel eens geprobeerd en dat leverde vaak een goede pomp op, al heb ik het nooit een aaneengesloten periode gebruikt, wat eigenlijk wel moet.
Het is volgens mij de goedkoopste, maar wel effectieve oplossing om crea te combineren met vanadyl of ALA (of beide) en een willekeurige simpele suiker, wat volgens mij ook gewone suiker of zelfs snoep(als je daar moeilijk vanaf kunt blijven) zou kunnen zijn.
En dan heb je die dure dingen niet echt nodig, net als ribose, wat volgens mij hoodfzakelijk simpele suikers voor veel geld is.
 
Ja, ik meen me te herinneren dat hier een tijdje geleden al ea aan studies is gepost. Kijk zelf maar... En die link van Zwier is ook zeer interessant.

Alessandro het lijkt inderdaad veel op Vandyl sulfate. Echter met het grote verschil dat ALA sterker is en dat het een anti-oxidant is. Daarbij komt dat Vandyl Sulfate een lichte vorm van suiker kan veroorzaken, iets wat ALA niet doet.
 
Maar ALA is los wel erg duur, toch? En een probleem met die cell-tech klonen is dat in veel van die dingen chroom picolinaat zit en dat is pas echt foute boel.
Hoe weten jullie eigenlijk dat vandyl suiker veroorzaakt, want dat is nieuw voor mij terwijl ik het net wil gaan kopen. Bestaat dat gevaar ook als je maar 1 potje van 100 tab in ongeveer 2 maandjes weg werkt, of zou dat nog wel kunnen???
 
Trouwens Zwier, nog bedankt voor de link;)
Ook op de site van bodybuilding.com stond nog wat informatie. Alleen de hoeveelheden zijn me nog niet helemaal duidelijk. In die topic staat minimaal 200mg, maar liefst 600mg. Op de site staat dat je op moet passen met meer dan 100 mg.
In ieder geval maar hopen dat er meer supplementen leveranciers in Nederland ALA gaan leveren, want volgens mij zijn er veel merken die in de VS wel ALA hebben, maar hier niet. En zelf importeren lijkt me niet zo'n goed idee als ik mijn mede forummers met ervaring zo hoor:(
 
Kijk maar eens op het board hier (in de shop) genoeg ala te krijgen dacht ik zo... Tegen een prijs waar je het elders niet krijgt.

Ik heb Vanadyl Sulfate 'vroeger' ook gebruikt. Doe het nu echt niet meer... 1x kan geen kwaad waarschijnlijk...maar zeker bij vaker en langdrig (2mnd) gebruik wel.
 
De prijs van die ALA van jullie is inderdaad fantastisch Robin! Dat is nu net wat we moeten hebben en op die manier is het ook nog wel waard. Vergelijkbaar met de prijzen van die amerikaanse online shops.
Ik ben echter helaas helaas nog een stukje verwijderd van die 125 posts en helaas kun je bij jou pas vanaf 125 posts kopen. Dus zal het nog wel even duren voordat ik ALA kan kopen en zal ik misschien toch nog maar een kuurtje vanadyl moeten doen.:( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Tja dude...beetje doorposten he :D
Gezien hoe lang je nu op het board bent en het aantal post dat je hebt zal het best rap gaan :thumb:
 
"ascorbinezuur (Vit C) gaan halen en in de juiste verhouding mixen"

is dat los te verkrijgen? ik ken alleen de vitamine C tabletten, of moet je dan bij een apotheek zijn? en kan je vanadyl ook in poeder vorm krijgen misschien een goede vervanger van ALA zodat je dichter bij de werkelijke cell-tech formule komt?

zelf zit ik te denken aan i.p.v. Cell-Tech om glutamine, creatine en whey bij elkaar te gooien als herstel mix na de training. iemand ervaring met deze combo?
 
Back
Naar boven