AndroidHealthClinic

Cell-tech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
CEL-TECH lijkt me een goed suplement! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Zelf geen, maar bijna idereen hoor ik roepen dat de prijs/kwaliteit verhouding ongehoord is.... te duur dus!
 
Het supplement opzich is wel goed. Nadeel is echter dat Muscle Tech (de fabrikant) zijn prijzen kunstmatig hoog houd. Vandaar de hoge prijzen...
 
Idd het is geen slecht product, maar is niet waard wat je ervoor betaald.
 
Je kan bij ons "natural health company" volucell krijgen. Kost je helft word gewerkt met een inname schema waardoor je met een bus van 40 euro 6 weken toekomt.

Muscletech is idd hoop geld voor etiket en reclame in de halve flex.
 
muslce tech heb ik zelf nooit gebruikt maar hoor er meestal zeer goeie verhalen over...alleen het is zo gruwlijk duur
 
Originally posted by Zwier
Je kan bij ons "natural health company" volucell krijgen. Kost je helft word gewerkt met een inname schema waardoor je met een bus van 40 euro 6 weken toekomt.

Muscletech is idd hoop geld voor etiket en reclame in de halve flex.

Wat zit er in die volucell eigenlijk?
 
in de volucell van "supra" die je bij de natural health company in a'dam kunt kopen zit :

per 98,5g
dextrose 75g
creatine monohydraat 10g
alpha liponzuur200mg
glutaminpeptide 4500mg
taurine2000mg
calcium-di-fosphaat645mg
vitamine c225mg
kaliumhydroxycarbonaat2000mg
magnesiumhydroxycarbonaat150mg
chroom200mg

en dan betaal je dus "maar" 70 euro voor 3kg
 
V12 schijnt ook een goed transport systeem te zijn
 
v12 werkt bij de meesten eens zo goed
 
Ik heb zelf ook eens CELL-TECH gebruikt. Goede resultaten meegehaald en een wereld pomp. Daarna volucell gebruikt. Is hetzelfde maar voor minder geld. Gebruik nu creatine blast, werelds spul. Alles zit erin, 2 kilo voor €41 reken maar uit je winst.
 
wat zijn de dosiringen voor bv volucell? klopt het dat je maar liefst 100 gram van dat spul moet nemen na je training?
 
Back
Naar boven