XXL Nutrition

Cell tech

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
Ik heb me net een pot "cell tech" gekocht.
maar cell tech bestaat toch voor een groot gedeelte uit dextrose. of niet ?
dus moet ik dan na men training bij men whey shake nog dextrose nemen of niet ? of ga ik dan te veel dextrose binnen krijgen of hoe zit dat dan ?
en wanneer raden jullie het aan te nemen en hoeveel ?
want het is me aangeraden niet de hoeveelheid te gebruiken wat aangeven staat! dus welke hoeveelheid dan wel!
andere tips over suplementen ofzo zijn ook altijd welkom
greetzzz
 
Natuurlijk moet je er ook whey bij doen !

Ik weet niet wat je weegt en wat je bf is, maar ik nam zelf maar 1 scoop Celltech (dat is dus 5 gram creatine en 37,5 gram dextrose)
Dit mixte ik samen met 30 gram whey en 1 liter water en gooide dit in een bender.

Dan heb je een prima work-out shake.

Op niet trainingsdagen zou ik creatine nemen zonder dextrose, dus koop dan bijvoorbeeld Creatine mono van Vitalife of zo.
Dit mix je dan met water voor je ontbijt.
 
thanks prinsjj !!! weet al weer heel wat meer nu
ps . wat is de normale prijs van cell tech ? weet iemand dat hier want dat verschilt erg van site tot site en van winkel tot winkel geloof ik ? niet ?
 
het kost in ieder gevaal VEEL te veel voor wat het is... ik hou er helemaal niet van.

je bent beter af met creatine apart en dan zelfgemaakte shake met dextrose.
 
Ik kreeg van een vriend uit New York, 3 kilo voor 30 dollar, dus dat is zeer goedkoop.
In Nederland kost het ongeveer 99 euro voor 3 kilo.

Ik zou een imitatie aanschaffen (bijvoorbeeld Zell tech)
 
Maar buiten de prijs is cell tech dan goed ? of is het dan nog niet echt wat het moet zijn ?
ps. noem eens enkele goede creatine's en soorten van eiwit proteines !
en ja ma kheb em ook goedkoop kunnen kopen van een vriend 50euro voor 2kg :)
 
Cell tech is toch wel erg goed hoor, ik gebruik zelf powertech, omdat je daar minder carbs nodig hebt voor een nog betere insuline, SCHIJNT.

Goede merken zijn, Dymatize, Muscle tech, Ultimate Nutrition, EAS en Vitalife.

Ik zal er vast een paar vergeten.
 
dus uiteindelijk blijft cell tech ( en nagemaakte versie's van cell tech) toch beter dan gewone creatine
:d
 
Ach het is gewoon een compact supplement van creatine, dextrose en transportmiddelen.

Dus idd. beter dan creatine zonder dextrose enz...
 
Ok, voor wie interesse heeft in de waarheid:

Cell tech is pure geldklopperij. De prijzen worden kunstmatig hoog gehouden en het product is zijn geld zeker niet waard.

Of het beter is dan gewone creatine? Hm..zou maar erg zijn als het dat niet is he?

Maar zuivere creatine is in principe beter omdat het

1 goedkoper is
2 je zelf bepaald hoeveel suiker en andere nuttige stoffen je erbij doet (niet die belachelijke +75 gram dextrose in cell tech)

Het mooiste bewijs is wel dat we cell tech op dit forum verkopen en we er zelf toch tegen zijn. (Terwijl het meer geld zou opbrengen voor ons om de verkoop ervan aan te moedigen)

Maar uit respect voor onze leden stel ik voor om te kiezen voor 'CREAMON' van J-tech (gebruik ik zelf met succes) of het goedkoper alternatief van cell tech 'RAGE'

Meer info: [Link niet meer beschikbaar]
 
Wat dach je van Volucell van Metabolic Nutrition. Hetzelfde als Cell tech maar dan 3 kilo voor € 70,-.
 
bedankt mannen voor de goede raad !!!
kzal dus zeker NOOIt cell tech kopen in de winkel ofzo !
maar nu kon ik het van een vriend krijgen die had te veel gekocht :)
en nu heb ik een pot van 2kg voor 50euro (lijkt me toch een koopje)
ps admin sterk punt wat je daar hebt idd je verkoopt het zelf en toch zeg je er eerlijk je mening over !!! (thanks)
 
ps admin wat is creamon eigenlijk ? en wat doet het ?
 
Creamon is dus gewoon creatine zonder additieven. Komt van Duitsland en voldoet dus ook aan de strenge eisen aldaar.
 
ahzo !!! alweer bedankt man !! kheb echt al HEEL veel geleerd van jou posts !!
zou je aub ook even je gedacht willen gaan zeggen om de andere vraag die ik vandaag gepost heb ! bij voeding en dieeten (onder de post "maar wanneer ???")
 
maar zo gewoon zuivere creatine is dat beter dan ik neem nu maar een voorbeeld creatine van Maximize ?
wat is daar dan het verschil in ?
of is dat ook zuiver creatine ?
 
Waarom schaf je precies cell tech aan? Er zijn genoeg klonen van. Cell Tech is vooral naam en reclame dat je betaald + dat ze de prijzen kunstmatig hoog houden. Beetje vervelend voor de klant.
 
Originally posted by Robin
Waarom schaf je precies cell tech aan? Er zijn genoeg klonen van. Cell Tech is vooral naam en reclame dat je betaald + dat ze de prijzen kunstmatig hoog houden. Beetje vervelend voor de klant.
Dat wist hij nu al :D Trouwens helemaal mee eens bro :thumb:
 
dat wist ik inderdaad al :d
maar ik kon em zo goedkoop kopen dat ik dacht dat ik de het toch eens geprobeerd wou hebben :)
 
Originally posted by kenneth
maar zo gewoon zuivere creatine is dat beter dan ik neem nu maar een voorbeeld creatine van Maximize ?
wat is daar dan het verschil in ?
of is dat ook zuiver creatine ?


Gewone creatine is niet beter. Cell tech is creatine EN dextrose, maltodextrose en geloof ALA en chroom. Deze stoffen bevorderen de glycoceenopname van de spiercellen en daardoor wordt ook de creatine beter opgenomen.

In principe is het een goed product zoals T al zei maar gewoon veel te duur. Je kunt het zelf samenstellen of een rip off kopen. Of bv een product als rage of lava die ook nog toevoegingen van BCAA's en glutamine hebben.
 
Back
Naar boven