AndroidHealthClinic

Cellmass 2.0 AAKG Whey perfection (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yepyep

Novice
Lid geworden
14 dec 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
87kg
Hallo,

Ik heb laatst Cellmass en AAKG aangeschaft maar vroeg me af; Cellmass neem je in de ochtend op een lege maag, en na training weer een maatschepje cellmass maar wat is nou de beste volgorde om je supplementen te consumeren, want AAKG moet je ook op een lege maag nemen, kan dat gwn na je Cellmass ingenomen worden? En moet ook na me training mn whey drinken dus mijn vraag is, welke supplementen eerst en hoeveel tijd moet er zitten tussen het volgende supplement?

Mvg.
 
Je mag ze gerust samen nemen.
 
Klopt het nadat je AAKG heb ingenomen dat je voor een half uurtje niet moet eten, het schijnt beter te werken als je dat niet doet...
 
Ik gebruik cellmass nu ook al een paar weken.

Als ik wakker ben maak ik cellmass klaar 1 schepje bij 250 ml.
Ik schud het goed in de shakebeker en laat het goed ademen tot de schuim er helemaal vanaf is ik wacht meestal 10 minuten.

Een half uur later begin ik meestal met me ontbijt de eiwitshake drink ik als laatst.

Gebruik je ook een pre workout?
Ik ben erg tevreden met no xplode van bsn.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 17:09 ----------

Je mag ze gerust samen nemen.

Lijk mij geen goede combi!!!
ik merk zelf dat ik beter kan wachten tussen het nemen van de 2 je kan anders nog wel eens buikpijn krijgen of diarree.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik supplementen als volgt, als ik wakker word cellmass, inderdaad half uur daarna whey shakie rond een uur of 5 na mn avondeten nog een whey shakie om half 7 twee AAKG capsules, 7 uur begin ik met trainen meestal een uur tot anderhalf uur. Na mn training neem ik gelijk cellmass en half uur daarna weer twee AAKG capsules, wacht nog een half uur en neem dan mn whey shakie weer, en dan voor het slapen neem ik een caseïne shakie. Is dit goed of fout, kritiek is zeer welkom. Mvg.
 
1. NoXplode is geen post-workout
2. Cellmass lijkt me alleen handig na je workout, 2 keer per dag creatine supp nemen lijkt me.....duur!
3. Arginine is een vasodilator (meer N.O. en pomp effect) en AKG volgens mij helpt ook met nutrient pushing en eventueel verminderen van ammonia niveaus. Dus vandaar dat ik zeg dat je ze samen kan nemen. AAKG zit ook vaak in vele pre-workouts.
 
Cellmass werkt wel als je het 2 keer per dag neem. ik gebruik het nu ook.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 20:32 ----------

Bedankt voor je reactie. Ik gebruik supplementen als volgt, als ik wakker word cellmass, inderdaad half uur daarna whey shakie rond een uur of 5 na mn avondeten nog een whey shakie om half 7 twee AAKG capsules, 7 uur begin ik met trainen meestal een uur tot anderhalf uur. Na mn training neem ik gelijk cellmass en half uur daarna weer twee AAKG capsules, wacht nog een half uur en neem dan mn whey shakie weer, en dan voor het slapen neem ik een caseïne shakie. Is dit goed of fout, kritiek is zeer welkom. Mvg.

Zo doe je het goed! goed bezig:)
 
Back
Naar boven