AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Bespreek hier alles m.b.t. B&F shop wat betreft de testresultaten van whey en de labels.

In andere topics zullen we dit niet toelaten omdat het onoverzichtelijk en onhandelbaar wordt voor de mods. Blijf dus a.u.b. on-topic in andere topics, en maak geen nieuwe topics aan die te maken hebben met dit topic.

Bedankt voor jullie medewerking.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat willen mensen bereiken? B&F gaat nog wat hun excuses aanbieden, zeggen dat ze het nooit hadden geweten en het voortaan gaan verbeteren. Misschien kan je nog 10% extra korting regelen op je nieuwe potje whey. Je kan je beter afvragen of je die whey nog wel wilt. Iedereen beetje betrokken bij deze rel weet nu toch whats up? B&F gaat echt niet verder ingeven. De discussie is klaar, dat was hij al na de eerste test. Eigenlijk al wel na aankondiging van de tests.

Trek je conclusies. Haal je supps waar jij je goed voelt. Xxl heeft er wat klanten bij. B&F kan deze klap makkelijk incasseren. Natuurlijk wringt het wat om de promotiemachine ongegeneerd door te zien gaan, maar that's life. Deal with it.
 
Ik vind dat we meer mensen de resultaten moeten meedelen. B en f heeft nog veel klanten die niet op dbb zitten.
Facebook, twitter, share share share.

En waarom enkel kijken naar whey perfection? Waarom niet meer onderzoeken?
 
Dankjewel, blijven de andere topics schoon.

---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

Ik vind dat we meer mensen de resultaten moeten meedelen. B en f heeft nog veel klanten die niet op dbb zitten.
Facebook, twitter, share share share.

En waarom enkel kijken naar whey perfection? Waarom niet meer onderzoeken?
$$$, aminozuuranalyse is prijzig.
 
Een vos verliest zijn streken niet. Als je bij bodyenfitshop bestelt vraag je erom om opgelicht te worden. Na 10 jaar is het tijd voor mij om voortaan ergens anders mijn supplementen te gaan bestellen.
 
Even voor de goede orde: B&F verkopen whey met 20,5% minder eiwit dan dat ze op de verpakking zetten.
 
Een vos verliest zijn streken niet. Als je bij bodyenfitshop bestelt vraag je erom om opgelicht te worden. Na 10 jaar is het tijd voor mij om voortaan ergens anders mijn supplementen te gaan bestellen.

Echt he, wat een stelletje oplichters, geen wonder dat hun whey zo goedkoop is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het helemaal gehad met die whey shakes, ik eet liever een bakje kwark. ik heb nog een emmer in de kast staan, maar na 15 shakes had ik er al geen trek meer in.
 
1. Er moeten meer tests komen. Ik doneer 50 euros
2. Meer mensen moeten over de slechte resultaten van b en f weten. Deel het op facebook en twiiter en moedig je sport matties aan om hetzelfde te doen.
 
1. Er moeten meer tests komen. Ik doneer 50 euros
2. Meer mensen moeten over de slechte resultaten van b en f weten. Deel het op facebook en twiiter en moedig je sport matties aan om hetzelfde te doen.

Ik zeg dat de huidige batch van B&F nu meteen getest moet worden nu B&F aangeeft zo snel een beter product te verkopen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nieuwe shirtjes b&f:

anchorman-60percent.png
 
De andere smaken hoef je allemaal niet te testen, ga producten als Cocktail, Isolaat, Smart Protein enzo 's controleren. Daar ben ik vooral wel benieuwd naar.

Overigens evenals producten als Magnificent, Dextrose en Oats ( gebruik ik zelf alle 3 :P ). Die zijn zoveel goedkoper dan concurrerende producten van bijv. XXL, hoe kan dat dan. Kan toch niet alleen maar met volume te maken hebben? Maar goed, hoe test je een product als de Oats bijv./
 
Niet zo zeer om B&F te verdedigen. Maar hoe kunnen we weten dat ze dit jaren hebben gedaan. Misschien was het pas 5 jaar gaande of 1 jaar. Of toevallig een maand een verkeerde batch. Desalniettemin kunnen ze dit ook niet bewijzen omdat ze dus nooit die multi spectrum analyse hebben gedaan.
 
Ik vind dat we meer mensen de resultaten moeten meedelen. B en f heeft nog veel klanten die niet op dbb zitten.
Facebook, twitter, share share share.

En waarom enkel kijken naar whey perfection? Waarom niet meer onderzoeken?

http://www.mixfight.nl/forum/showth...lijk-getest-en-het-resultaat-liegt-er-niet-om

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Niet zo zeer om B&F te verdedigen. Maar hoe kunnen we weten dat ze dit jaren hebben gedaan. Misschien was het pas 5 jaar gaande of 1 jaar. Of toevallig een maand een verkeerde batch. Desalniettemin kunnen ze dit ook niet bewijzen omdat ze dus nooit die multi spectrum analyse hebben gedaan.

are you fucking serious?
 
Niet zo zeer om B&F te verdedigen. Maar hoe kunnen we weten dat ze dit jaren hebben gedaan. Misschien was het pas 5 jaar gaande of 1 jaar. Of toevallig een maand een verkeerde batch. Desalniettemin kunnen ze dit ook niet bewijzen omdat ze dus nooit die multi spectrum analyse hebben gedaan.

Hier heb je gelijk in.. maar er lijkt er toch wel heel erg op dat ze heus wel wisten waar ze mee bezig waren.. en zoals eerder genoemd b&f is zo'n groot bedrijf en pronkt met dat ze de beste kwaliteit hebben etc. Maar waarom dan geen testen? Klinkt niet logisch dat ze dat niet doen en dus dit als een totale verrassing komt.

Ik ben van mening dat ze eerst met testresultaten hadden moeten komen voordat ze die zogenaamd "nieuwe" batch voor 25% korting verkochten.. Hij zegt in zijn topic dat hij alleen nog maar vertrouwd op papier.. maar er is van de nieuwe batch helemaal geen test bewijs geleverd dat deze goed is..
 
Hier heb je gelijk in.. maar er lijkt er toch wel heel erg op dat ze heus wel wisten waar ze mee bezig waren.. en zoals eerder genoemd b&f is zo'n groot bedrijf en pronkt met dat ze de beste kwaliteit hebben etc. Maar waarom dan geen testen? Klinkt niet logisch dat ze dat niet doen en dus dit als een totale verrassing komt.

Ik ben van mening dat ze eerst met testresultaten hadden moeten komen voordat ze die zogenaamd "nieuwe" batch voor 25% korting verkochten.. Hij zegt in zijn topic dat hij alleen nog maar vertrouwd op papier.. maar er is van de nieuwe batch helemaal geen test bewijs geleverd dat deze goed is..

Yep dat is wel waar. Het lijkt me dan een erg grote bluf door te zeggen dat je het beste aanbied. Maar niet geregeld een grondige analyse doet. Dus het zou best kunnen dat ze het wel wisten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven