MuscleMeat

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Bezoekers in dit topic

Buendia heeft een zieke condition, dat is waar... Terwijl Jason Poston en Ryan Terry er haast niet voor onder deden. Al met al was het gewoon een harde battle.
Volgend jaar Steve Cook en Marc Anthony back on stage hoop ik.... gaat voor nog meer sensatie zorgen!
Waarom dit jaar niet eigenlijk?
 
Phil was duidelijk, maar ook duidelijk de beste. Ik vind zijn video's altijd leuk om te kijken en gun het hem wel. Hij moet alleen iets minder kinderachtig doen op twitter :)
Niet alleen twitter imo, maar op heel social media, op Facebook (over arnold z'n benen) en op instragam durft hij ook venijnig uit de hoek te komen
 
Waarom dit jaar niet eigenlijk?

Steve Cook gaat mogelijk helemaal geen wedstrijden meer doen. Na olympia 2014 gat hij dat al een beetje aan. Dit jaar had hij er gewoon geen zin in. Heeft nu meer plezier in alles. Wel zonde want ik vind Steve juist echt het fysiek voor de map hebben.
 
Volgens mij is er nog nooit zo een grote loser als phil heath mr olympia geweest, wat een stumper :roflol:
 
Steve Cook gaat mogelijk helemaal geen wedstrijden meer doen. Na olympia 2014 gat hij dat al een beetje aan. Dit jaar had hij er gewoon geen zin in. Heeft nu meer plezier in alles. Wel zonde want ik vind Steve juist echt het fysiek voor de map hebben.
Steve cook zal wat meer moeten gaan juicen wil hij het niveau van de mens physique op de olympia halen.
 
Steve cook zal wat meer moeten gaan juicen wil hij het niveau van de mens physique op de olympia halen.

Ja jeremy, sadik en jason moeten gewoon classic doen. Jason gaat daar mogelijk ook heen. Map is veel meer massa geworden al in drie jaar.
 
Wanneer gaan men bodybuilding nou echt waarderen? Ik bedoel zie die prijzen.. Kom op.

Dat gaat niet gebeuren tenzij zo'n classic klasse enkele sterren voort gaat brengen wat wel goed mogelijk is want dat zie/zag je in de physique klasse al min of meer gebeuren.

Wil je eruit zien zoals de mensen om dat podium? Zo nee dan heb je daar je antwoord.

Voor het grote publiek moet wat daar op het podium staat het beste zijn wat de mensheid te bieden heeft qua kracht, uiterlijk en atletische vermogens en dat is nu niet zo. Het is grotendeels pijnlijk om aan te zien zelfs in de ogen van mensen die aan krachtsport doen laat staan in de ogen van het gewone publiek. Slechts interessant voor diegenen die het technische aspect ervan kunnen waarderen dwz. kenners en dat zijn er maar weinig.
 
Dat gaat niet gebeuren tenzij zo'n classic klasse enkele sterren voort gaat brengen wat wel goed mogelijk is want dat zie/zag je in de physique klasse al min of meer gebeuren.

Wil je eruit zien zoals de mensen om dat podium? Zo nee dan heb je daar je antwoord.

Voor het grote publiek moet wat daar op het podium staat het beste zijn wat de mensheid te bieden heeft qua kracht, uiterlijk en atletische vermogens en dat is nu niet zo. Het is grotendeels pijnlijk om aan te zien zelfs in de ogen van mensen die aan krachtsport doen laat staan in de ogen van het gewone publiek. Slechts interessant voor diegenen die het technische aspect ervan kunnen waarderen dwz. kenners en dat zijn er maar weinig.

Classic is voor de meeste mensen al veel te groot. Daarbij krijgen die klassen heel weinig aandacht. Van mij hoeft het niet groter te worden qua publiek. Enkel zou het wel mooi zijn als de wedstrijden beter terug te zien zijn op internet en dan ook alle klassen.
 
Ik vind alleen de Freaks leuk! :D
 
Dat gaat niet gebeuren tenzij zo'n classic klasse enkele sterren voort gaat brengen wat wel goed mogelijk is want dat zie/zag je in de physique klasse al min of meer gebeuren.

Wil je eruit zien zoals de mensen om dat podium? Zo nee dan heb je daar je antwoord.

Voor het grote publiek moet wat daar op het podium staat het beste zijn wat de mensheid te bieden heeft qua kracht, uiterlijk en atletische vermogens en dat is nu niet zo. Het is grotendeels pijnlijk om aan te zien zelfs in de ogen van mensen die aan krachtsport doen laat staan in de ogen van het gewone publiek. Slechts interessant voor diegenen die het technische aspect ervan kunnen waarderen dwz. kenners en dat zijn er maar weinig.

Kwa kracht? ?? Denkt het niet.
 
Sergi Constance for the Physique Mr O. 2016!!!
 
Bedankt voor het topic en info RFFNCK.

Dexter toch weer een mooi resultaat en dikke nieuwkomer Bonac staat er wreed bij man.
 
Back
Naar boven