MuscleMeat

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Bezoekers in dit topic

Z'n Dynamik label boycotten? WTF man dit is toch niet leuk meer, Phil's enige echte bedreiging wegwerken. Net alsof het zich in Rusland afspeelt:eek:
 
Kai komt heus nog wel terug, marketingtechnisch gezien zouden ze wel heel stom zijn om die 'battle of the titans' helemaal af te blazen. Zou me niet verbazen als het gewoon een vooropgezette promotiestunt is.
 
Kai komt heus nog wel terug, marketingtechnisch gezien zouden ze wel heel stom zijn om die 'battle of the titans' helemaal af te blazen. Zou me niet verbazen als het gewoon een vooropgezette promotiestunt is.

Oo lees het net in zijn eigen topic.
maar iemand uitsluiten als promotie vind ik nogal ver gaan...
 
Kai had al lang mr O moeten zijn...

Zonde om hem uit te sluiten door die sponsering.....

Zag hem goede resultaten neerzetten dit jaar...

Phil 'CHEATER' heat zal hem weer winnen zeker? Hopelijk is het dan toch Dennis Wolf
 
Ik baal dat Kai niet meedoet.. Hopelijk kan Big Ramy die dikkop heath pakken.
 
Hoe onafhankelijk is de Olympia dan nog.
Je plaatst je toch, dan mag het niet uitmaken wie je sponsor is of dat je een eigen lijn supps hebt.

Dit geintje is volgens mij jaren geleden ook bij Flex Wheeler uitgehaald.
 
Hoe onafhankelijk is de Olympia dan nog.
Je plaatst je toch, dan mag het niet uitmaken wie je sponsor is of dat je een eigen lijn supps hebt.

Dit geintje is volgens mij jaren geleden ook bij Flex Wheeler uitgehaald.

Als je denkt dat de Olympia een onafhankelijk platform is dan moet je toch een keer onder die grote zwerfkei van je vandaan komen :o
 
Als je denkt dat de Olympia een onafhankelijk platform is dan moet je toch een keer onder die grote zwerfkei van je vandaan komen :o

Was retorisch Punjab..
 
Oh ik dacht retarded.. My bad..
 
No problem, ik vind je nog steeds wel lief
 
Roelly
2e4x5c4.png


Ramy off to Vegas
2njxeux.png
 
Ramy lijkt hier gewoon klein :o
 
Juan Morel

Just got done with #foxfivenews Good day New York with @sadikhadzovic @julesfit10 @shawnperine talking about the @mr.olympiallc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Rockel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Snap nog niet waarom iedereen denkt dat IFBB hem expres wil naaien?
Aware plx
 
Back
Naar boven