MuscleMeat

Centraal Mr. Olympia 2016 updates topic

Bezoekers in dit topic

Misschien eens kijken wannezr hij gepost heeft ? Ik een paar min na de wedstrijd
Ach, ervoor, erna,.. boeie! persoonlijk heb ik het filmpje er pas bij gezocht nadat iemand vroeg om de shopa van roellie,.. maar dan nog,.. komt vaker voor dat mensen het met elkaar eens zijn hoor.
Mijn top6 is zoals er staat persoonlijk,.. ofwel hoe ik m graag zou zien,.. er net ff onder staat hoe ik dénk dat het gaat worden.

Lui kan onmogelijk enkele minuten gepost hebben na de westrijd :P als zijn video 40 min duurde en dan nog uploaden

Logisch dat de meningen bijna hetzelfde zijn

Dbb is de laatste tijd een jank forum geworden.

Lui kan onmogelijk enkele minuten gepost hebben na de westrijd :P als zijn video 40 min duurde en dan nog uploaden

Logisch dat de meningen bijna hetzelfde zijn

Dbb is de laatste tijd een jank forum geworden.

Dus als ik niet mee knik met de vaste bodybuilding kliek hier dan is het janken? Ik geef gewoon wat kritiek, dat is geen janken.

We zullen vannacht zien wat het gaat worden. Phil sws op 1 maar plek 2-5 is voor mij wat het leuk maakt.

Dus als ik niet mee knik met de vaste bodybuilding kliek hier dan is het janken? Ik geef gewoon wat kritiek, dat is geen janken.

We zullen vannacht zien wat het gaat worden. Phil sws op 1 maar plek 2-5 is voor mij wat het leuk maakt.
Nee debiele opmerkingen maken ipv eerst de tijd te checken als je het toch commentaar gaat geven om 6u30 was de open klasse voorbij om 6u37 heb ik gepost paar min later een ander persoon.

Voor iedereen denk ik idd,.. de grote vraag zal imo zijn of de jury qualiteit vóór sommige inmiddels bijna standaard namen gaat durven plaatsen,... zoals bvb de twee of 1 vd twee NL mannen boven ramy

Wat een kenners hier. Wacht gewoon de uitslag af.

Wat een kenners hier. Wacht gewoon de uitslag af.
iets met de beste stuurLUI :p

Maar leuk is het wel om wat te speculeren/discussiëren mbt de uitslag!

Voor iedereen denk ik idd,.. de grote vraag zal imo zijn of de jury qualiteit vóór sommige inmiddels bijna standaard namen gaat durven plaatsen,... zoals bvb de twee of 1 vd twee NL mannen boven ramy

Komt er geen boven Heath Rhoden of Dexter te staan hoor, even ongeacht van of er iemand recht op heeft of niet. Denk dat je hier wel een legit punt aansnijdt ja :p

Komt roelly dit jaar eigenlijk voor curacao uit of voor nederland? niet dat het veel uit maakt btw

Wat wil je met die cirkeltjes zeggen? Als je een beetje kennis van de sport hebt dan weet je dat 1 foto niks zegt. Ik ken mensen in de zaal en die zeggen heel wat anders dan de schaapjes op het internet

Ja en dat je dat uit deze foto concludeert is dus zo typisch de 'hij is de grootste dus hij zal wel winne'-mentaliteit. Foto's waarbij ze allebei vanuit een compleet verschillende hoek bekeken worden, waarbij blijkbaar ook niet meer gekeken wordt naar bv. symmetrie? Geen idee wie op het bb.com forum deze "analyse" gemaakt heeft, maar ik vind het geen sterke case. Ik vond Bonac zeer duidelijk geen top-3..

Die cirkeltjes zijn vergelijkingspunten waarop het verschil tussen de fysieken in de pose wordt aangeduid. Ben het er daarom ook mee esns dat Bonac in die pose domineert. Het is in ieder geval duidelijk dat hij qua spiermassa niet onderdoet en hij heeft een goede conditionering. Kan idd niet aan 1 foto zeggen dat hij hoger zal plaatsen dan Dexter, maar je ziet wel dat hij concureert.

Komt er geen boven Heath Rhoden of Dexter te staan hoor, even ongeacht van of er iemand recht op heeft of niet. Denk dat je hier wel een legit punt aansnijdt ja :p
Eens! die drie namen lijken zo vast als een huis te staan! maar Ramy,.. waar gaan ze die plaatsen? hebben ze de ballen om hem (imo juist) te laten zakken ondanks z'n naam???
Jackson/bonac,.. om en om zullen ze imo van elkaar winnen in poses, maar bij een "twijfel" gaat dexter z'n naam gegarandeerd voordeel opleveren!

Eens! die drie namen lijken zo vast als een huis te staan! maar Ramy,.. waar gaan ze die plaatsen? hebben ze de ballen om hem (imo juist) te laten zakken ondanks z'n naam???
Jackson/bonac,.. om en om zullen ze imo van elkaar winnen in poses, maar bij een "twijfel" gaat dexter z'n naam gegarandeerd voordeel opleveren!

Ja ik had Ramy zelf misschien niet eens bij de laatste call-out verwacht.. Zal wss inderdaad gewoon weer lekker hoog eindigen.

Super van William, en wat een verschil met gisteren voor Ramy. Phil verdient nr.1 en ook Flex in de 212

Voor degene die de uitslag willen weten:

1. Phil Heath
2. Shawn Rhoden
3. Dexter Jackson
4. Big Ramy
5. William Bonac
6. Roelly Winklaar

Is Roelly zo door het ijs gezakt? Ik vond Ramy er helemaal niet geweldig uitzien.

Posing routines in volgorde van Ranking: (1-10)

1.Phil:

2.Shawn:

3.Dexter:

4.Ramy:

5.William:

6.Roellie:

7.Cedric:

8.Dallas:

9.Joshua:

10.Justin:

Eigenlijk ziet Phil der niet uit op sommige poses.

Mijn commentaar op de uitslag:

1. Phil Heath: Volledig terecht gewonnen dit keer. Geweldige conidtionering met meer massa dan de afgelopen jaren. Is niet te kloppen vanaf de achterkant.
  2. Shawn Rhoden: Volledig onterechte plaatsing! :mad: Heeft zijn onderbuik niet onder controle. Bubblegut bonanza! Ramy, Bonac, Dexter en Roelly hebben allemaal een betere rug!
  3. Dexter Jackson: Gun factor plaatsing. Doet kan niet op tegen de concurrentie op massa. Bonac is een kop kleiner en heeft meer massa, met dezelfde conditionering.
  4. Big Ramy: Stond er vandaag een stuk beter bij dan gisteren, maar toch nog niet helemaal 'vol.' Wel terecht dat hij voor meer definitie gegaan is dit jaar. Quads onverslaanbaar. Wat een detail! Ook zijn rug mag er wezen.
  5. William Bonac: Onterecht lage plaatsing van de absolute verassing van de show. Eigenlijk de enige concurrent voor Phil op het podium. Ongeëvenaarde volheid van de spieren. Prachtig!
  6. Roelly Winklaar: Eindelijk staat hij hard op de O. Ook nog een met ongeëvenaarde massa. Helaas blijft hij een lelijk vierkant fysiek hebben. Zijn shape 'vloeit' niet. Daarom zal hij not een top klassering krijgen.
Mijn top 6:
  1. Phil Heath
  2. William Bonac
  3. Big Ramy
  4. Cedric McMillan
  5. Dexter Jackson
  6. Roelly Winklaar
Notable mention: Wat een debuut voor Josh Lenartowicz! De enige die het niveau van Phil haalt wat betreft conditionering, en dat met prima massa. Gaat zeker nog wel hoger plaatsen de komende jaren, maar zijn chest genetics zullen voorkomen dat hij de absolute top haalt.

Valt me op dat niemand echt een ingevallen kop heeft.

Back
Naar boven