AndroidHealthClinic

Centraal Mr. Olympia 2016 updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1. Phil Heath
2. Shawn Rhoden
3. Dexter Jackson
4. William Bonac
5. Roelly Winklaar
6. Ramy
 
William moet 4 de worden. Eigenlijk zou ik hem zelfs op 3 durven zetten. Gelijkaardige fysiek aks Phil alleen net iets kleiner. Dexter is dexter en hij staat goed maar eerlijk is eerlijk, bonac kan zonder politics het halen van hem. Het massa verschil is gewoon te groot.
 
Kevin Levrone laatste. Maarja had ik al voorspeld. Ben toch goed he
 
Bonac echt heel goed,

Persoonlijk vind ik dat Dexter niets te zoeken heeft in de top5, mist gewoon de massa.
 
Bonac geweldige spierbuiken

Plus in shape

Geweldig

Shawn is al jaren beste fysiek in bb samen met cedric naar mijn mening.

Wordt mooi vannacht :)
 
Bonac geweldige spierbuiken

Plus in shape

Geweldig

Shawn is al jaren beste fysiek in bb samen met cedric naar mijn mening.

Wordt mooi vannacht :)

Ik vind Shawn ook geweldig, maar Phil wint 't 'gewoon'.
 
Dit is prejudging toch? Hoe was Roelly?
 
Roelly stond heel goed. 4-6de plaats
 
William naast dexter is 1 puntje voor dexter (lats) en de rest gaat gwn dik naar William! Maar of ze het durven om William op 3 te zetten,...
Persoonlijke top 6:
1 Phil.
2 Rhoden
3 Bonac
4 Winklaar
5 Dexter
6 McCarver
Jammer voor dexter,.. zéker een prestatie, maar de nieuwe pakken 'm gewoon nu (imo)
Ramy,... tja,.. zoals Luimarco 'm al noemde "medium Ramy",.. voor mij op 7 in deze shape... Wel meer definitie, conditionering is beter als ooit, maar hij mist gwn imo gwn echt size.
Maar goed,.. vrees eerder voor: 1 Heat, 2 Rhoden, 3 Jackson, 4 ramy, 5 Bonac, 6 Winklaar
 
image.jpg
image.jpg
 

Hier lijkt Bonac toch beter dan Dexter, enkel wanneer ze frontpose doen dan ziet Dexter er veel esthetischer uit door de kleinere bouw van Bonac. Mede daardoor en de naam van Dexter zie ik Bonac niet boven Dexter eindigen.

Phil
Rhoden
Dexter
Roelly
Bonac
 
Hier lijkt Bonac toch beter dan Dexter, enkel wanneer ze frontpose doen dan ziet Dexter er veel esthetischer uit door de kleinere bouw van Bonac. Mede daardoor en de naam van Dexter zie ik Bonac niet boven Dexter eindigen.

Phil
Rhoden
Dexter
Roelly
Bonac

Vooral dat tweede idd (zn naam) maar kijk eens in dat filmpje op 18:13, beide naast elkaar en een frontpose,... hij pakt 'm gwn!!
 
14368881_802195939920331_5125858510274265675_n.jpg
14333680_802195946586997_8859657271909660397_n.jpg
14359096_802195926586999_3127430593362088360_n.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik blijf het zeggen. Bonac heeft gewoon veel meer massa en zijn benen dwarfen Dexter helemaal.

Hij verdiend de 3 de plaats maar zal niet snel gebeuren tegen de naam Dexter Jackson.
 
In my humble opinion ..

1. phil
2. rhoden
3. roelly
4. bonac
5. ramy
6. dexter
 
Ik zie iedereen hier de hollanders hoge scores toebedelen, maar zal in de realiteit wel meevallen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik zie iedereen hier de hollanders hoge scores toebedelen, maar zal in de realiteit wel meevallen.
Kijk het terug en oordeel zelf zou ik zeggen.
 
Back
Naar boven