MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
2weeks out


314v66h.jpg

14t10s2.jpg

15nq136.jpg

2ihwh9z.jpg

2ujovp4.jpg

333dac3.jpg

1gsp04.jpg

24bm5ww.jpg

jz71pk.jpg

2pr72xh.jpg

24l32hl.jpg

21cglna.jpg

989c1w.jpg

8xldlg.jpg

1znadlh.jpg

9jn9cy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wacht nog steeds op pics zonder lange broek.
 
Tsja je ziet hier vooral ARMS :) en die zijn gewoon wereldtop!

Ben benieuwd als rug al wat bijgetrokken is in de afgelopen maanden. Want daar zal het vanaf hangen volgens de pro's.
 
Jezus die gast blijft groeien.
 
Geweldig fysiek, respect!
 
Tsja je ziet hier vooral ARMS :) en die zijn gewoon wereldtop!

Ben benieuwd als rug al wat bijgetrokken is in de afgelopen maanden. Want daar zal het vanaf hangen volgens de pro's.

idd, fotos van hem in een tanktop zullen altijd bruut zijn omdat zijn armen bij 1 van de beste behoren, maar het de echte vergelijking zal gemaakt worden met de rug/borst/benen
 
Heerlijk ook om te zien hoe alles eruit klapt met dat vest aan!
 
Armen zijn echt geweldig (vooral pic 13). Die tricpe sis echt een apart ding bij hem.

Ik vrees echter (bij gebrek aan pic's) dat z'n rug en benen hem een mooie plaats zullen kunnen kosten als je hem naast de concurentie zal zien staan...(maar zoals gezegd is dat m'n persoonlijke speculatie door gebrek aan pic's).
 
Sprakeloos:D
Alleen 1ste foto is niet recent,het is al oud,het staat nl al heel lang op zijn facebook;)
 
Armen zijn echt geweldig (vooral pic 13). Die tricpe sis echt een apart ding bij hem.

Ik vrees echter (bij gebrek aan pic's) dat z'n rug en benen hem een mooie plaats zullen kunnen kosten als je hem naast de concurentie zal zien staan...(maar zoals gezegd is dat m'n persoonlijke speculatie door gebrek aan pic's).

euhm, heb je zen wedstrijdpics bekeken? oké zen rug moet beter maar zen benen zijn zéééker niet slecht :)
 
wat een beest is het ook.
 
Geweldig! :D
die foto front view! LOL zijn onderarmen lopen precies bijna breder of zijn bovenarmen, GESCHIFT!:D
 
Armen zijn echt geweldig (vooral pic 13). Die tricpe sis echt een apart ding bij hem.

Ik vrees echter (bij gebrek aan pic's) dat z'n rug en benen hem een mooie plaats zullen kunnen kosten als je hem naast de concurentie zal zien staan...(maar zoals gezegd is dat m'n persoonlijke speculatie door gebrek aan pic's).

Excuse me? volgens mij heb je zijn laatste wedstrijdt fotos nog niet gezien? benen zijn top en zijn rug is ook verre van slecht of niet wijdt, maybe perfectioneren nog maar verder echt waanzin die kerel
 
welke wedstrijd gaat die nu mee doen eigenlijk?
 
Back
Naar boven