MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

update roelly winnklaar

1week out


http://www.youtube.com/watch?v=p1_rPtpHfwQ&feature=player_embedded

290410_%2833%29.jpg

290410_%2832%29.jpg

290410_%2834%29.jpg

290410_%2829%29.jpg

290410_%2828%29.jpg

290410_%2831%29.jpg

290410_%2827%29.jpg

290410_%2826%29.jpg

290410_%2819%29.jpg

290410_%2817%29.jpg

290410_%2825%29.jpg

290410_%2820%29.jpg
 
Zijn rug gaat hem van de hoogste plaatsen weerhouden vermoed ik
 
Ik vind het niet verstandig dat hij de NY mee pakt, ik had hem liever "back to the drawing board" gezien voor the mr O.
 
Ik vind het niet verstandig dat hij de NY mee pakt, ik had hem liever "back to the drawing board" gezien voor the mr O.



Ik verwacht dat hij op deze manier meer aandacht wil krijgen van de pers en dat hij op deze manier meer bekendheid krijgt.
 
ook meer ervaring met poseren. hij is wat "verlegen"
 
Hij heeft ze Engels wel verbeterd, maar om echt populair te worden in de VS moet hij nog wel beter worden.
 
Hij heeft ze Engels wel verbeterd, maar om echt populair te worden in de VS moet hij nog wel beter worden.

Idd want dat heeft Arnold er vroeger ook van weerhouden. :rolleyes:
Roelly staat er top bij, ben benieuwd hoe hij met de wedstrijd erbij staat.
Wordt in ieder geval weer een mooie wedstrijd.
 
Zijn engels is inderdaad verbeterd, denk niet dat we veel grote verbeteringen zullen zien op de NY, maar hoop vooral op een posingroutine zonder gevaarlijke luchtacties:D
 
2 topics ??
 
Hij heeft ze Engels wel verbeterd, maar om echt populair te worden in de VS moet hij nog wel beter worden.

bedoel je zijn engels of lichaam ?

als je kijkt naar ruhl en zwartesnikkel die 2 zijn wel erg populair in de vs en hun engels is best slecht :D
 
Ik zal geen vrienden maken door dit te zeggen, maar ik zie eerste tekenen van gyno bij Roelly..
Zijn borst lijkt er verder wel een pak beter uit te zien (foto 2) dan bij de Aussie pro.
 
wat meten die onderarmen wel niet? 52 cm ofzo?
 
Idd nu je het zegt op de 2e pic zie je het vrij duidelijk aan zen linker pec.maar is nog maar in een begin stadia zal hij huus wel aan werken lijkt me.
 
Ik vind hem er fabuleus/adembenemend bij staan!

Jezus zeg, volgens mij heeft NL nog nooit zo'n goed geproportioneerde en complete pro BB-er gehad! Hoop voor hem dat hij een mooie plaats haalt, heeft ie in ieder geval hard voor gewerkt zo te zien.

@Sibil: Wat voor oefeningen laat je Roelly doen voor die dikke onderarmen en voor z'n volle brachialis? Ben ik wel benieuwd naar namelijk.
 
Ziet er top uit!!! Schouders en armen asociaal goed! Knap werk!
 
Back
Naar boven