Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

Lekker vochtig zeg jezus :roflol:
 
.......en vooral dat petje...is sooooo coooool!!
 
Zelfs op foto's met een phone ziet die er reusachtig uit, armen net zo breed als een hoofd. Krijgt pas goed duiding als je hem ziet naast bv een familielid die gemiddeld is qua bouw.
 
Laatst bewerkt:
Was laatst nog in Alkmaar, een shop openen. Zelfs op foto's met een phone ziet die er reusachtig uit, armen net zo breed als een hoofd. Krijgt pas goed duiding als je hem ziet naast bv een familielid die gemiddeld is qua bouw.

ALS je hem ziet, want die pro's zijn tegenwoordig bijna microscopisch kort. Een hoofdomtrek van 42cm zet die enorme armomtrek ook weer in een ander perspectief.
 
Dat filmpje met die baby!

Vroeger had je nog topbodybuilders die geen dwergen waren, zoals Arnold en Lou; hoewel die ook zo maar 10cm overdreven met hun lengte. Serge Nubret heb ik wel eens ontmoet, hij zou 1m83 zijn, maar waarom was hij dan minstens een halve kop kleiner dan ik (gemiddelde Nederlandse lengte)? Tom Platz was zo klein, dat hij bijna onder de drukbankjes kon doorlopen en had een irritant heliumstemmetje.
 
Laatst bewerkt:
Teeeeeeeeeeeeering zeg. Meest freaky bodybuilder van het moment, nog gekker dan Rami.
 
Waar is zn nek :roflol: 1 en al traps :eek:
 
Vraag me af wat ze die bodybuilders voeren aan middelen waar hij nu zit. Ze staan erom bekend pure massamonsters te produceren.
 
Vraag me af wat ze die bodybuilders voeren aan middelen waar hij nu zit. Ze staan erom bekend pure massamonsters te produceren.


De pensioenleeftijd zullen ze niet allemaal halen
 
Ik zou iig niet in zijn schoenen willen staan......wat een leven!! pffffff
 
Back
Naar boven