AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bodybuilding is een beetje ontspoord imo.

Ik mis de dagen van Steve Reeves fysieken
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vraag me af wat ze die bodybuilders voeren aan middelen waar hij nu zit.

Ehhm zoiets. Dit zou de offseason cycle van Ramy moeten zijn geweest:

HGH - 18IU's per day
Insulin - 5IU's before each meal
Testosterone Enanthate - 5000mgs per week
Trenbolone Enanthate - 3000mgs a week
Equipoise – 3000 mgs per week
Deca Durabolin – 2000 mgs per week
Dianabol 100mgs per day
Anadrol 300mgs per day
Myostatin (GDF-8) blocking peptides

Niet onrealistisch qua hoeveelheden, gezien hoeveel massa die gasten pakken in een bulk.
 
Vraag me af wat ze die bodybuilders voeren aan middelen waar hij nu zit. Ze staan erom bekend pure massamonsters te produceren.

Ze hebben daar anabolic chicken volgens mij gewoon hele goeie hgh en doseren ze echt super hoog en dan bedoel ik niet onder de 5 gram

Regan grimes vond het iedergeval niks en als je ook zag hoe groot en wat voor look die kreeg daar gezicht helemaal opgeblazen.
 
Ehhm zoiets. Dit zou de offseason cycle van Ramy moeten zijn geweest:

HGH - 18IU's per day
Insulin - 5IU's before each meal
Testosterone Enanthate - 5000mgs per week
Trenbolone Enanthate - 3000mgs a week
Equipoise – 3000 mgs per week
Deca Durabolin – 2000 mgs per week
Dianabol 100mgs per day
Anadrol 300mgs per day
Myostatin (GDF-8) blocking peptides

Niet onrealistisch qua hoeveelheden, gezien hoeveel massa die gasten pakken in een bulk.

Niet voor te stellen dit.

Ze hebben daar anabolic chicken volgens mij gewoon hele goeie hgh en doseren ze echt super hoog en dan bedoel ik niet onder de 5 gram

Regan grimes vond het iedergeval niks en als je ook zag hoe groot en wat voor look die kreeg daar gezicht helemaal opgeblazen.

Ik heb iets tegen Regan Grimes. Zogenaamd een classic bodybuilder maar het is gewoon een opgeblazen pad met zijn babyface hoofd.
 
Eens. Doe mij maar Classic. Wesley Vissers, de nieuwe Arnold.

De 2010 versie van Phil Heath vond ik nog wel om aan te zien, zelfs erg "esthetisch verantwoord", in de zin van "zo zou ik er ook willen uitzien". Maar nu kunnen we inderdaad beter naar Classic Physique kijken, Wesley geeft hopelijk de richting aan waarin de sport zich gaat ontwikkelen. Hoewel, hij begint ook een beetje een HGH kop te krijgen.
 
Ik heb iets tegen Regan Grimes. Zogenaamd een classic bodybuilder maar het is gewoon een opgeblazen pad met zijn babyface hoofd.

Haha dit dus. Tuurlijk heeft ie een streefwaardig fysiek, maar er is toch niks classics aan. Gewoon de volgende die het in de open/212 niet kan trekken en dus maar Classic gaat doen.
 
Haha dit dus. Tuurlijk heeft ie een streefwaardig fysiek, maar er is toch niks classics aan. Gewoon de volgende die het in de open/212 niet kan trekken en dus maar Classic gaat doen.

Exact! Ik hoop van harte dat de jury leden dit ook zo beoordelen en hem ergens onderaan plaatsen.
 
Ehhm zoiets. Dit zou de offseason cycle van Ramy moeten zijn geweest:

HGH - 18IU's per day
Insulin - 5IU's before each meal
Testosterone Enanthate - 5000mgs per week
Trenbolone Enanthate - 3000mgs a week
Equipoise – 3000 mgs per week
Deca Durabolin – 2000 mgs per week
Dianabol 100mgs per day
Anadrol 300mgs per day
Myostatin (GDF-8) blocking peptides

Niet onrealistisch qua hoeveelheden, gezien hoeveel massa die gasten pakken in een bulk.

Nou heb ik er niet al teveel verstand van, maar hoorde berichten dat er maandelijks 30 - 40.000 euries aan spul in zou gaan.... :rolleyes:
 
Ehhm zoiets. Dit zou de offseason cycle van Ramy moeten zijn geweest:

HGH - 18IU's per day
Insulin - 5IU's before each meal
Testosterone Enanthate - 5000mgs per week
Trenbolone Enanthate - 3000mgs a week
Equipoise – 3000 mgs per week
Deca Durabolin – 2000 mgs per week
Dianabol 100mgs per day
Anadrol 300mgs per day
Myostatin (GDF-8) blocking peptides

Niet onrealistisch qua hoeveelheden, gezien hoeveel massa die gasten pakken in een bulk.
Vind dit altijd beetje praat gewoon. Als ze hun gear protocollen de wereld in helpen. Ik denk niet dat je dr ooit met zekerheid achter komt wat ze nemen.
Was ook met zo'n prof bodybuilder kom even niet op zn naam die 'clean' kwam over insuline.
En dan zeggen 3iu. Nooit hoger.

Dikke lul. Is gewoon slap geouwehoer man.
 
Vind dit altijd beetje praat gewoon. Als ze hun gear protocollen de wereld in helpen. Ik denk niet dat je dr ooit met zekerheid achter komt wat ze nemen.
Was ook met zo'n prof bodybuilder kom even niet op zn naam die 'clean' kwam over insuline.
En dan zeggen 3iu. Nooit hoger.

Dikke lul. Is gewoon slap geouwehoer man.

Zag laatst een video van Lee Priest. Hij zei dat hij 3-4 kuurtjes deed per jaar met een beetje test en deca en that's it. Ook geen HGH of insuline. DIKKE bullshit natuurlijk.

In een andere video van Enhanced Athlete gaf een bodybuilder zijn zwaarste cycle weg. Dat waren grammen in een flinke cocktail. En hij was geeneens een big guy vergeleken de freaks zoals Roelly. Geen idee wat ik moet geloven.
 
Zag laatst een video van Lee Priest. Hij zei dat hij 3-4 kuurtjes deed per jaar met een beetje test en deca en that's it. Ook geen HGH of insuline. DIKKE bullshit natuurlijk.

In een andere video van Enhanced Athlete gaf een bodybuilder zijn zwaarste cycle weg. Dat waren grammen in een flinke cocktail. En hij was geeneens een big guy vergeleken de freaks zoals Roelly. Geen idee wat ik moet geloven.
Daarom. Zelfs als er nu 1 bij zit die eerlijk is, kan je m alsnog niet geloven door de bullshit die alle anderen de wereld in helpen. Dus stel jezelf deze vraag gewoon niet.. onmogelijk om te achterhalen
 
Daarom. Zelfs als er nu 1 bij zit die eerlijk is, kan je m alsnog niet geloven door de bullshit die alle anderen de wereld in helpen. Dus stel jezelf deze vraag gewoon niet.. onmogelijk om te achterhalen

True that en daarnaast boeit het ook gewoon niet. Het is niet alsof je pro-size wordt als je nu 18 iu HGH en 5 gram AAS weg ga werken.

Tho 't leuk zou zijn om te proberen :p
 
True that en daarnaast boeit het ook gewoon niet. Het is niet alsof je pro-size wordt als je nu 18 iu HGH en 5 gram AAS weg ga werken.

Tho 't leuk zou zijn om te proberen :p
Zou t vooral erg afraden haha. Ga je niet oud mee worden maat
 
3e plek en people’s champ! :cheer:
 
Super. 3e is echt wel sterk. Iets scherper en ie deed mee voor de overwinning.
 
Back
Naar boven