AndroidHealthClinic

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.221
Waardering
65.247
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Apc34v2.gif
 
Ik moet nog kijken ernaar heb het opgenomen de 2 eerste afleveringen :D
 
Ik moet nog kijken ernaar heb het opgenomen de 2 eerste afleveringen :D
Ik heb ze net gezien en ben er vrij zeker van dat er hartjes gebroken gaan worden :roflol:

Ook mooiere vrijgezelle chicks dit jaar.
 
Ik heb ze net gezien en ben er vrij zeker van dat er hartjes gebroken gaan worden :roflol:

Ook mooiere vrijgezelle chicks dit jaar.

Zeker wel. Die ene man die wilde trouwen en briefjes op zijn deur hing gaat in nog wel de mist in. Hij doet zo braaf maar zag m kijken naar die chicks op het strand:roflol:

Weer fijn leedvermaak iig.
 
Vond er niet veel aan anders, ik word toch ergens anders vrolijker van! :p

Maar harten gaan er zeker gebroken worden. Alleen dat stel dat gaat trouwen zal het wel redden, de rest niet.
In vergelijking met vorig jaar zijn ze echt wel een stuk verleidelijker, veel mooie glutes en ik ben een glutes man :P

No girls allowed, only Deborah Leemans :roflol:
 
Een bende handgeselecteerde randdebielen op een eiland. Super.
 
In vergelijking met vorig jaar zijn ze echt wel een stuk verleidelijker, veel mooie glutes en ik ben een glutes man

Ik ook, maar vond de rest niet om aan te zien en dan haak ik toch af :p
 
In vergelijking met vorig jaar zijn ze echt wel een stuk verleidelijker, veel mooie glutes en ik ben een glutes man :P

maar het blijven prostituees /golddiggers,ze verkopen hun lichaam in de hoop op wat bekendheid / tv carriere
 
Ik ook, maar vond de rest niet om aan te zien en dan haak ik toch af :p
Niet als je er dan ook genoeg alcohol in kapt... Op het einde van de dag blijf je ook maar een man en die chicks hebben maar 1 doel, jou dag in, dag uit verleiden :D
 
maar het blijven prostituees /golddiggers,ze verkopen hun lichaam in de hoop op wat bekendheid / tv carriere
Dit.. lijkt me niet heel ideaal voor je toekomst.
 
Sommigen zijn gewoon 18 jaar. Vind dat toch wel wat jong hoor voor zo'n programma.
 
maar het blijven prostituees /golddiggers,ze verkopen hun lichaam in de hoop op wat bekendheid / tv carriere
Sowieso, maar ik denk dat je dat vergeet na een paar dagen op dat eiland :dunno:
 
Back
Naar boven