Fitness Seller

Centraal wielren/racefiets topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee , heuvels heb je hier wel
 
Vandaag wederom mijn vaste rondje gereden, wind stond er amper en dat was gelijk te merken aan mijn gemiddelde. Kon bij de Waterweg een Westland Wil Vooruit renner achterhalen en heb gelijk de kop genomen. Hij heeft even kopwerk gedaan maar moest er daarna binnen 1 minuut af toen ik weer overnam. Was daarvoor al een ongelijke verhouding. Ik deed 8 minuten kopwerk, hij nog geen 2 minuten. Had niet gedacht dat ik clubrenners alweer voorbij kon steken eigenlijk, zoveel wielertrainingen heb ik dit jaar nog niet gedaan.

Deze week nog een ritje maken als het weer meezit, dan wel iets meer ingehouden. Heb nu drie keer binnen een week echt lopen knallen.
 
Af en toe, als ik zin heb, rijd ik een stukje op mijn wielerfiets
Lekker knallen joh!
 
kga vanmiddag weer ff uurtje rustig fietsen.

zit nu op lowcarb dus echt intensief zal het niet worden, op mn refeed denk ik wel hardcore 2 uur ofzo :P
 
Wat ook wel geinig is...

Soms rijd ik door de stad op mijn gewone fiets en dan haalt een wielrenner mij in...
Waarop ik (met mijn handjes bovenop het stuur) hem inhaal en die wielrenners verbaasde en geirriteerde gezichten trekken. Prachtig...
 
Ja ik gebruik hem als ik in den haag ga trainen, moet dan namenlijk dik 8km fietsen. Dat gaat een stuk sneller met een racefiets:D
 
8 km is niks, ook niet op de gewone fiets.
ik heb nu een oude koga gekocht van 60 euro, en ik heb tot nu toe een top gemeten van 48.8 kmpu.
wat is de top van jullie fietsen?
ik ga wel eens van venlo naar roermond fietsen, dat is 25 heen, en 25 terug.
maar ik ga zometeen eerst ff naar de fietsenmaker met het ding, en dan ga i keen stadsrondje maken.
 
8 km is niks, ook niet op de gewone fiets.
ik heb nu een oude koga gekocht van 60 euro, en ik heb tot nu toe een top gemeten van 48.8 kmpu.
wat is de top van jullie fietsen?
ik ga wel eens van venlo naar roermond fietsen, dat is 25 heen, en 25 terug.
maar ik ga zometeen eerst ff naar de fietsenmaker met het ding, en dan ga i keen stadsrondje maken.

Top zegt niets toch? Als je bergaf gaat :p
(68 btw, die 70 is nog niet bereikt...)
 
Bodybuilding and cycle racing don't match.
 
Bodybuilding and cycle racing don't match.

Helaas idd :(
We zijn nu net een jaartje verder, sinds ik serieus op DBB ben beginnen lezen en posten enzo. Heb al enkele malen gezegd dat ik NU serieus ga beginnen trainen en eten, en heel veel ga gainen.
Dat trainen lukt wel, sla geen training over, maar ik ben nog maar zeer weinig aangekomen.
Het koersen blijft me roepen :( :D
 
Helaas idd :(
We zijn nu net een jaartje verder, sinds ik serieus op DBB ben beginnen lezen en posten enzo. Heb al enkele malen gezegd dat ik NU serieus ga beginnen trainen en eten, en heel veel ga gainen.
Dat trainen lukt wel, sla geen training over, maar ik ben nog maar zeer weinig aangekomen.
Het koersen blijft me roepen :( :D

Haha, het een of het ander he. Ik kan me niet voorstellen dat je tussen workouts door 50km kan fietsen.
 
Haha, het een of het ander he. Ik kan me niet voorstellen dat je tussen workouts door 50km kan fietsen.

Het is idd dweilen met de kraan open :p
Ik zou graag een massive beast zijn, maar ik wil ook nog goed kunnen fietsen (vooral het klimmen wordt iets moeilijker dan :D)
Maar ook gewoon het feit dat het simpelweg niet lukt idd. Op dagen dat ik fiets eet ik +4500kcal, maar aankomen? Tuurlijk niet...
 
ik fiets nu 3x per week ongeveer 30km per rit, bewust niet meer dan 30km per rit omdat ik heb gemerkt dat ik dan juist veel massa ga verliezen.
Heb een cannondale synapse carbon 105.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnenkort maar eens opbouwen, heb het frame al tijden liggen. Gebruik nu nog een Giant OCR-carbon frame maar vind dat frame niet stijf genoeg.
 
Mooi frame, beetje outdated maar klassiekers blijven goed.
Ik dacht even dat je MCR ipv OCR zei, want dat is een soortgelijk frame van Giant.
Zelf overtuigd ecto :D en triathleet en heb meerdere fietsjes staan. Fiets tussen de 5 en 20 uur per week, afhangende van waar in het seizoen ik zit.
 
8 km is niks, ook niet op de gewone fiets.
ik heb nu een oude koga gekocht van 60 euro, en ik heb tot nu toe een top gemeten van 48.8 kmpu.
wat is de top van jullie fietsen?
ik ga wel eens van venlo naar roermond fietsen, dat is 25 heen, en 25 terug.
maar ik ga zometeen eerst ff naar de fietsenmaker met het ding, en dan ga i keen stadsrondje maken.

82 km/h bergaf, gemiddelde als ik op niveau zit 35 - 40 km/h ;) , na een uur kun je me dan ook opvouwen :D .

Heb een Eddy Merckx en een Giant Carbon.
 
Sinds ik gewrichtsklachten heb van hardlopen (te zwaar) is de racefiets het perfecte alternatief. Maar wel als het zonnetje schijnt :D Doorgaans een 30 km (binnen het uur). Maar fietsen moet je niet alleen doen, je gaat veel harder met een aantal.
 
Heb een aantal jaren op niveau gefietst. Door heel europa met de juniorenselectie, en daarna op clubcompetitie niveau bij de elite.

Heerlijke sport!
 
8 km is niks, ook niet op de gewone fiets.
ik heb nu een oude koga gekocht van 60 euro, en ik heb tot nu toe een top gemeten van 48.8 kmpu.
wat is de top van jullie fietsen?
ik ga wel eens van venlo naar roermond fietsen, dat is 25 heen, en 25 terug.
maar ik ga zometeen eerst ff naar de fietsenmaker met het ding, en dan ga i keen stadsrondje maken.

48,8km/h is niet echt veel... zeker niet als je het dan over bergaf doet.

Gister bij me mountainbike tochtje nog wat wegsprintjes op het vlakke gedaan en dan haal ik 47km/h op ze top, en dan heb ik terrein bandjes eronder.
 
Meestal zondags 1 à 2 uur
 
Back
Naar boven