XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Riina

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2010
Waardering
17
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Tranen bij de vid..

Toch heb ik een raar gevoel hierbij.. er wordt zoveel verwezen naar het verschil tussen Aziz en het typetje Zyzz. De hele video heeft een groot motiverend moraal. Zyzz dat nu als een spirit wordt genoemd. Ik wil niet respectloos zijn maar als ik Chestbrah bij zijn graf zie, ik weet niet, maar wie gaat zoiets filmen? Hij staat klaar tot de camera draait dat zie je zo. Ik kreeg het gevoel dat het typetje Zyzz is gestorven, dat Aziz van dit typetje af wou om een reden. Als dit zo zou zijn, is dit toch de manier om te eindigen..

Toch hoop ik nog dat er iets gebeurt deze nacht in Miami, anders zal dit de laatste vid zijn vrees ik die we te zien krijgen. Waarom post Chestbrah de vid vroeger dan verwacht door familiale verplichtingen.. Of er gebeurt iets of ik wil gewoon niet opgeven met hopen dat hij nog leeft.. :-(

Zyzz is de King en zal dat voor altijd blijven.

Ik ben dankbaar voor de inspiratie en motivatie die hij mij elke dag geeft. Haters gonna hate.

Forever mirin' <3

Laatst bewerkt:

Alcantara

Novice
Lid geworden
23 mrt 2012
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
102kg
Hmm weird.. Pas 2 weken geleden uberhaupt over het bestaan van zyzz te weten gekomen, maar op de een of andere manier maakt het toch best veel indruk allemaal...

Vreemd omdat die filmpjes van hem realistisch gezien nu ook weer niet zo speciaal waren, en mensen met zijn fysiek heb ik wel vaker gezien op foto's, en hoewel het voor mij een droomfysiek is ben ik er nooit bij iemand blijven stilhangen ofzo....

Het doet me ook echt best wat dat hij dood is, terwijl ik de hele beste man niet eens ken... Normaal heb ik dat nooit, ook niet bij jonge mensen, hoe sneu het ook is natuurlijk...

Iig, thanx voor de music, aardig wat lekkere nummertjes erbij gekregen door hem om op te knallen ( + extra motivatie )

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hmm weird.. Pas 2 weken geleden uberhaupt over het bestaan van zyzz te weten gekomen, maar op de een of andere manier maakt het toch best veel indruk allemaal...

Vreemd omdat die filmpjes van hem realistisch gezien nu ook weer niet zo speciaal waren, en mensen met zijn fysiek heb ik wel vaker gezien op foto's, en hoewel het voor mij een droomfysiek is ben ik er nooit bij iemand blijven stilhangen ofzo....

Het doet me ook echt best wat dat hij dood is, terwijl ik de hele beste man niet eens ken... Normaal heb ik dat nooit, ook niet bij jonge mensen, hoe sneu het ook is natuurlijk...

Iig, thanx voor de music, aardig wat lekkere nummertjes erbij gekregen door hem om op te knallen ( + extra motivatie )
Good first post :roflol:

Alcantara

Novice
Lid geworden
23 mrt 2012
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
102kg
Denk laat me eens van de gevoelig kant zien om te beginnen ^^

Alcantara

Novice
Lid geworden
23 mrt 2012
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
102kg
Nope... Wel ooit account gehad hier maar weet de naam daar niet meer van, just in case u ' r wondering..

Alcantara

Novice
Lid geworden
23 mrt 2012
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
102kg
Heb ik nou echt zo iets raars gezegd dan ;)

Nee weet niet meer hoe die heette, gemaakt toen ik 18 was...

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
322
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%
True, met jouw stats moet je ook al behoorlijk in de buurt komen lijkt me. :)
Mwa op mijn lengte met dit gewicht voel ik me nog aardig ecto. Qua massa ben ik al minder, en qua belijning en verhoudingen helemaal. Ben wel naturel, maar ik zou geen moment twijfelen om mijn lichaam te ruilen met Zyzz (in levende toestand dan he).

Ano_92_49

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jul 2008
Waardering
363
Lengte
1m85
Massa
95kg
Mwa op mijn lengte met dit gewicht voel ik me nog aardig ecto. Qua massa ben ik al minder, en qua belijning en verhoudingen helemaal. Ben wel naturel, maar ik zou geen moment twijfelen om mijn lichaam te ruilen met Zyzz (in levende toestand dan he).
pics?

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
322
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%
Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.

Ano_92_49

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jul 2008
Waardering
363
Lengte
1m85
Massa
95kg
Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.
je ziet er buff uit man ;)

koreem

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 dec 2009
Waardering
159
Lengte
1m83
Massa
78kg
Fuuuark, Forever Mirin!

Riina

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2010
Waardering
17
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Happy 23rd Birthday Son Of Zeus, Brother Of Hercules, Father Of Aesthetics.

Forever mirin' <3

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
mirin facial aesthetics/10

HB89

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Waardering
560
Lengte
1m96
Massa
115kg

I know the feelin brah...

virusje

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
25 jun 2006
Waardering
956
still missing that sick cunt :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bovenaan