XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

zyzz bird

please release the aethetics on my currently with fat covered body

thank you
 
Er kwam toch nog een filmpje over zyzz die eigenlijk begin deze maand zou komen? Al bekend wanneer die komt?

Ga stuk om een kerel op FB die allemaal shit van zyzz erop heeft staan, al die uitspraken doet die na en zelfs bij zijn profiel foto's staan pics van zyzz

"Werkt bij Forever Mirrin Brahh" LOOOOOOOOOOOL
 
Laatst bewerkt:
zyzz the revolution

werd uitgesteld idd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3b677f99a1a5246b25efb4c18438e525.gif
 
Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 17:02 ----------

Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar
 
misschien met epic goede genetics plus jaren supergoed train/eet schema? maar wat doet het ertoe
 
****ing zyzz brah! Had vandaag geen zin om te trainen maar nu helemaal ready to go!
 
Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 17:02 ----------

Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar

Ga goed trainen en eten, kom je vanzelf er achter hoe ver je komt.
 
Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 17:02 ----------

Zouden die fysieken nou echt niet natty haalbaar kunnen zijn? vraag me het nou srs af

inbe4 AAS flamewar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar was die 85-90 kilo @ 8% @ 185 cm..

Maar hij heeft wel een epic smal skelet..

Denk dat niet zozeer de massa maar het lage vet% is wat, als je t constant wil behouden, aas nodig heeft.

Ik zag een foto van hem waar hij op 12% stond ofzo en hij was niet eens zo heel buff...
 
Is hij al terug levend?
 
Back
Naar boven