AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sorry, jouw leeftijd komt niet overeen met je reactie. Heb je een achterstand misschien? :)

Nah, ik wil niet te slim lijken dus moet de rest van mijn posts compenseren.
 
Lekker kinderachtig :D Zulke discussies met ons Lorenz lopen altijd maar op 1 ding uit: ik maak een comment op z'n vraag die zo licht-permeabel is als een diepzeewezen; Lorenz neemt het te serieus, wilt een snappy comment terug maken en het balletje blijft rollen.

Brotip: Stoppen met bullshit vragen en zelf ook niets te contribueren aan dit forum, hoef ik geen sarcassimusse posts te plaatsen en verlaagt bij mij meteen de kans op oogtumoren met een factor 20.

Jij bent anders altijd het figuur dat op iedere post zijn kans grijpt om een discussie te beginnen. En dan vervolgens slim proberen te doen door het laatste woord te houden.
 
isthisreallife, zyzz had helemaal geen potentie, noemen jullie een ecto die ****ing veel heeft lopen kuren en vetverbranders heeft gebruikt ''potentie'' :roflol:

jc monkey balls hoevaak moet dit nog gepost worden ?

Het gaat om Zyzz zijn aanhechtingen niet zozeer zijn massa.

Er zijn duizenden met meer massa, maar vrijwel niemand heeft die epische aanhechtingen. Die kerel van 18 lijkt erg veel op zyzz.
 
Babo is de enige ekte baas van de aesthetic crew. Hoeveel zou die wegen?
 
babo's facebook is grappig

hehe ty men
 
sc9urk.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is this real life
 
fysiekverhoudingen/aanhechtingen is bijna gelijkwaardig, maar die kop is f-up, de nieuwe generatie van justin bieber faggots.
 
sc9urk.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is this real life


ff over de chest, bij Zyzz is die meer vierkant. Mijne is meer zoals die boivenste gast. IS dit puur genetics, of is dat omdat Zyzz zn body al wat verder ontwikkeld was op die foto?
 
Dat laatste. Bij zyzz vroegere foto's oogt de borst helemaal niet zo vierkant. Merk zelf dat ik nu het laatste jaar met iets meer chestmassa opeens een veel beter ogende vorm heb gekregen. Dus er is hoop voor aesthetics ;)
 
Back
Naar boven