XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (1 bezoeker)

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Wat zou er nu nog van hem over zijn? vraag ik me weleens af, wat je bijv aantreft als je em nu opgraaft. Lijkt me echt shocking om te zien
 
Wat zou er nu nog van hem over zijn? vraag ik me weleens af, wat je bijv aantreft als je em nu opgraaft. Lijkt me echt shocking om te zien
Misschien z'n kapsel die nog stijf van de gel is.
 
Wat zou er nu nog van hem over zijn? vraag ik me weleens af, wat je bijv aantreft als je em nu opgraaft. Lijkt me echt shocking om te zien

Na een jaar ziet het er nog redelijk uit als een mens.. Waarschijnlijk dunnere delen zoals wangen zullen weggegerot zijn.

Beetje zoals de zombies in films dus..

Vriend liep stage bij het om en had foto's gezien van een lijk dat na 1.5 jaar opgegraven was voor autopsie om alsnog te kijken wat de echte doodsoorzaak was :roflol:
 
Zie geen verband met m'n post, Misk.

Waarschijnlijk bedoelde hij dat je been overblijft? :roflol:

Vraag me wel af over 2000 jaar wat ze denken bij al die silicone implantaten als ze onze skeletten opgraven :roflol:
 
Waarschijnlijk bedoelde hij dat je been overblijft? :roflol:

Vraag me wel af over 2000 jaar wat ze denken bij al die silicone implantaten als ze onze skeletten opgraven :roflol:
:scratch: Ik mis er toch juist een. Lijkt me sterk dat ik in het graf wordt gegooid met een beenprothese.
 
:scratch: Ik mis er toch juist een. Lijkt me sterk dat ik in het graf wordt gegooid met een beenprothese.

Je wil niet weten wat ze allemaal in t graf flikkeren met mensen..

Wat hebben ze eigenlijk met je andere been gedaan? :roflol:
 
Je wil niet weten wat ze allemaal in t graf flikkeren met mensen..

Wat hebben ze eigenlijk met je andere been gedaan? :roflol:
Ding is niet mijn eigendom, gaat echt niet mee in mijn graf.
Aangeboren, heb geen stuk voet in een potje.
 
Ding is niet mijn eigendom, gaat echt niet mee in mijn graf.
Aangeboren, heb geen stuk voet in een potje.

Ah zo :p

Als die van mij afgezet zou worden zou ik hem srs op sterk water laten zetten :roflol:
 
ik zou em opeten, misschien groeit ie dan weer aan
 
Wat een k*tgrappen. Als je 2 voeten zouden zijn afgezet geef je jezelf alleen maar footjobs, logisch ofniet.
 
Misschien z'n kapsel die nog stijf van de gel is.

Wax, gewoon wax.

e39.png
 
Wat zou er nu nog van hem over zijn? vraag ik me weleens af, wat je bijv aantreft als je em nu opgraaft. Lijkt me echt shocking om te zien


polarBEARuwotm8.gif



zou het niet eens willen zien srs foking raar als iemand zo jong sterft en vooral iemand zo energiek als zyzz. ik denk er niet graag over na.

<beta reporting in
 
Back
Naar boven