Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

"For those of you who haven't already heard the news, Zyzz is suspected to have suffered a myocardial infarction and apparently resuscitation attempts we're unsuccessful. Nobody is saying anything about where his body is and whether there will be a coroner's inquest . However, members of his family have confirmed that he is clinically dead. Whether the death was natural, is the question plaguing everyone's minds at this point in time."

Ja, en nu krijgt hij 10.000 volgers er bij op facebook = meer producten verkopen = meer geld in het laadje

Is geen troll, kunnen ze echt niet maken.

Wie in hemelsnaam is deze dude??? Heeft wel iets weg van een transseksueel. Justin Bieber is nog mannelijker.

Nu moet je ook weer niet gaan overdrijven hé :D

Waarderingen: 515
Wie in hemelsnaam is deze dude??? Heeft wel iets weg van een transseksueel. Justin Bieber is nog mannelijker.
U jelly at his aesthetics?

rip zyzz als het echt zo is

t was een held :)

2nd page spot for sale?

Dat gebeurd.... Kan je niks aan doen. Volgens TS coke overdosis? Fokking dom dan, dan vraag je er zelf om.

Intredasting... Zou net zo goed een troll kunnen zijn.

Mocht hij echt dood zijn, rest in piece king of aesthetics.

Merkwaardig verhaal overigens

Intredasting... Zou net zo goed een troll kunnen zijn.

Mocht hij echt dood zijn, rest in piece king of aesthetics.

Merkwaardig verhaal overigens

OD aan coke in thailand, bewusteloos in sauna gegaan en de hulp was er te laat bij, merkwaardig indd, maar zyzz was dan ook wel een fan van pilletjes etc

kan mod topic sluiten aub faggot is niet dood, wilt alleen meer geld en faked alles

OD aan coke in thailand, bewusteloos in sauna gegaan en de hulp was er te laat bij, merkwaardig indd, maar zyzz was dan ook wel een fan van pilletjes etc

Ja hij was wel bekend om zijn uitbundige levensstijl.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 19:55 ----------

kan mod topic sluiten aub faggot is niet dood, wilt alleen meer geld en faked alles

Als die mod jou dan gelijk banned vind ik het best.

Ga gewoon niet in dit topic kijken als je niet normaal kan doen.

pfff lijkt me toch dat hij echt dood is. RIP :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tering man, lees dit. supaturk poste net in dat zyzz topic

he was in a sauna at bangkok, he had a heart attack and was found unconcious in the sauna, he was rushed to the hospital but could not be resusitated (100% srs.) I dont know what to do, or think, or anything. i'm here off my head with my friends at my house because i cant sleep. And i just dont know where to go from here. he was phucking 22 years old, this is phucking bull****! He was like a brother to me, and i still cant believe it happened. The police came to Said's house about 8 pm and notified him, and gave Said his brothers death certificate. I will be calling the Australian embacy tommorow so they can do a proper investigation because things dont add up and there are things that dont make sense.. I will update when i have more info. But we aren't trolling, this is phucking nothing to troll about..

RIP AZIZ!

Overdosis AAS zeker, niet dat ik iemand dat toewens, maar wat een aandachtshoer is/was dat ook.

Back
Naar boven