AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


r7q07n.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ast een grap is gaan ze wel heel ver :p.
 
Who the f is zyzz ... en wtf is trollen? Ben echt te lang van dbb weg geweest ...
 
aan de ene kant hoop ik dat ze trollen en aan de andere kant niet, zou wel een streek wezen.
 
kan me echt geen zak interesseren dit.. boehoe de man van de plaatjes en de filmpjes van internet is overleden ...
 
zal wel troll zijn. Zeker op het idee gekomen nadat iedereen bij de dood van ryan dunn dacht dat het een troll was.......zyzz----> copy paste= aandacht
 
wat is een zyzz???
 
Zyzz, de man met een grotere collectie handtasjes dan 4000 chinese hoeren!
 
people die, deal with it
 
people die, deal with it

ben 80% zeker dat jij het type persoon ben dat keihard zit te janken als iemand uit zn naaste omgeving plots gestorven is.

amiwrong?
 
Mind is blown
 
ben 80% zeker dat jij het type persoon ben dat keihard zit te janken als iemand uit zn naaste omgeving plots gestorven is.

amiwrong?

Yep.

Maar niemand hier heeft Zyzz als iemand uit zijn naaste omgeving. En ik ga daar ook niet zielig mee doen op forums en facebook.
 
Yep.

Maar niemand hier heeft Zyzz als iemand uit zijn naaste omgeving. En ik ga daar ook niet zielig mee doen op forums en facebook.

heb ik een recht om jou te veroordelen als je moeder morgen zou sterven en jij zielig loopt te doen?

nee? dan heb jij ook het recht niet om anderen te veroordelen die net nog een graad zieliger zijn dan jou.
 
Geloof t niet eerlijk gezegd. En dat engels van die gasten is wel echt slecht
 
Geloof t niet eerlijk gezegd. En dat engels van die gasten is wel echt slecht

brb op een forum bewijzen dat het echt is terwijl je beste vriend overleden is. En zijn broer die het meteen op facebook zet hahaha

ya rly
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

holy shit, als dit trolling is dan gaan ze wel te ver
moest huilen bij die vid man (no homo)
 
heb ik een recht om jou te veroordelen als je moeder morgen zou sterven en jij zielig loopt te doen?

nee? dan heb jij ook het recht niet om anderen te veroordelen die net nog een graad zieliger zijn dan jou.

Ben jij nou ook al een Zyzz-adept?
 
Back
Naar boven