XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Even alle mensen die geen fan zijn jou "legendarische vermakende upbeat personage" de grond in boren en hen verwijten van arrogant te zijn. De pot en de ketel?

Zonder te generaliseren, durf ik er nu vanuit te gaan dat jij waarschijnlijk geen Justin Bieber fan bent, terwijl die exact hetzelfde heeft gedaan als jou grote idool, zonder een dikke nek op te zetten. Hij heeft de droom van miljoenen jonge pubers gerealiseerd, maar krijgt hij jou persoonlijke bewondering of verdiend hij alle roem die hem tegemoet komt? Volgens jou bewering wel, maar ik zet mijn volledige bankrekening erop dat jij er niet zo over denkt, al ga je dat nu niet toegeven, zo slim zal je wel zijn ;). Vreemde wereld, is het niet?

Wat een kansloze vergelijking.. talentloze faggot die met heel veel geld als popster wordt gemarket vs. anti sociale ecto die in 2 jaar transformeert tot adonis dmv dedication, hard trainen (en AS) met increased zelfvertrouwen, social skills en inspiratiebron voor velen
 
al die jelly phags haten

148kcon.jpg
 
nooit van gehoord.... is (WAS) dat erg ?
 
Wat een kansloze vergelijking.. talentloze faggot die met heel veel geld als popster wordt gemarket vs. anti sociale ecto die in 2 jaar transformeert tot adonis dmv dedication, hard trainen (en AS) met increased zelfvertrouwen, social skills en inspiratiebron voor velen

kerel speelt 10 instrumenten en is bekend geworden door zelf filmpjes op youtube te posten waarna usher hem "ontdekt" heeft;)
 
snuiven en jezelf vol aas spuiten, tja met die combinatie kan je niks anders zeggen dan eigen schuld dikke bult.
 
sprinkhaan.mp3

Ik heb zelfs voor rinus meer bewondering
 
Laatst bewerkt:
Zoveel haters hier. Hopelijk gaan de mods het topic niet te snel sluiten zoals met het vorige Zyzz-topic.
 
Zoveel haters hier. Hopelijk gaan de mods het topic niet te snel sluiten zoals met het vorige Zyzz-topic.

selffulfilling prophecy bro!;)
 
kerel speelt 10 instrumenten en is bekend geworden door zelf filmpjes op youtube te posten waarna usher hem "ontdekt" heeft;)

oh please, ik kan je een lijst geven met 15 onbekende artiesten die 10X meer talent hebben, maar ik zit nu op de ps3 te typen dus houd je te goed
 
Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 38 gebruiker(s) (38 leden en 0 gasten) dit topic

LOL
 
Zoveel haters hier. Hopelijk gaan de mods het topic niet te snel sluiten zoals met het vorige Zyzz-topic.

Daarom gewoon niet in discussie gaan met de haters.

Ik pleit zowiezo voor een heropening van het grote Zyzz topic, een laatste eerbetoon aan de king en laat het topic dan rustig sterven.
 
Zoveel haters hier. Hopelijk gaan de mods het topic niet te snel sluiten zoals met het vorige Zyzz-topic.

Ultieme troll-topic, blijft nog wel even open dus.
 
oh please, ik kan je een lijst geven met 5 onbekende artiesten die 10X meer talent hebben, maar ik zit nu op de ps3 te typen dus houd je te goed

en ik kan je een lijst geven met 5 onbekende bodybuilders die 10x meer dedication hebben. Je punt?

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 315
Gebruikersnaam Posts
Vito 52
EricR 19
HitteGolf 19
Angelus 18
Guess 13
Mahatma 11
u mad brah?:roflol:
 
ik heb helemaal niks gelezen maar is het nou waar of niet?
 
Momenteel bekijken: 43 gebruiker(s) (43 leden en 0 gasten) dit topic

nice, allemaal ff posten en dit topic de grond in helpen
 
Back
Naar boven