Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jinkazama is sneller dan mij
 
Wat een kansloze vergelijking.. talentloze faggot die met heel veel geld als popster wordt gemarket vs. anti sociale ecto die in 2 jaar transformeert tot adonis dmv dedication, hard trainen (en AS) met increased zelfvertrouwen, social skills en inspiratiebron voor velen

Zie Angelus.

kerel speelt 10 instrumenten en is bekend geworden door zelf filmpjes op youtube te posten waarna usher hem "ontdekt" heeft;)

Dit!

Duidelijk dat je niet weet waarover je het hebt, 'Vito' en dat je enkel oog hebt voor jou idool, maar niet open staat voor de rest. Objectiviteit is ver te zoeken hier.
 
Dit is het nachtcafe niet en ook daar niet teveel kvk, daar is het niet voor bedoeld.

oeeeh, wat wou je doen? Wou je hem gaaan bannneeen ?

oh shit, now im in trouble
 
stoer man..:rolleyes:
 
zyzz karma!?!?

Nee, straks moet het karma-systeem weer worden gereset en dreigen sommgie emo-boys hun polsen door te snijden waarna ze DBB stampvoetend verlaten. Red de emo-boys.
 
ontopic aub
 
Zie Angelus.



Dit!

Duidelijk dat je niet weet waarover je het hebt, 'Vito' en dat je enkel oog hebt voor jou idool, maar niet open staat voor de rest. Objectiviteit is ver te zoeken hier.

heeft niks met objectiviteit te maken. Jullie branden gewoon een overleden iemand af, die op het eerste oog misschien een attention whore lijkt, maar veel betekent voor jongere wannabe bb'ers. Kijk nou eens hoeveel hij losmaakt @ misc maar ook hier.
 
Lol ik zie veel mensen zeggen dat hij een voorbeeld voor vele was. Het was een drugs verslaafde, die zichzelf voordeed als een koning. Een figuur die alleen maar wou scoren met zijn 'sexy' look. Als arrogantie een persoon was, was hij het. En nu is hij gestorven aan een overdosis coke en steroïden. Gebruik je nuchter verstand en noem dit geen voorbeeld voor velen. :roflol:


raar om dit uit jouw mond te horen eigenlijk... 90% van de bb zijn precies het zelfde.
 
iedereen ff topic op me abbo doen

doei
 
Nee, straks moet het karma-systeem weer worden gereset en dreigen sommgie emo-boys hun polsen door te snijden waarna ze DBB stampvoetend verlaten. Red de emo-boys.

maak je niet druk, dit nieuwe systeem betekent niets voor de desbetreffende emo-boys (zie sig);)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 13:05 ----------


kan niet, ik heb ooit bigT willen reporten en kreeg een foutmelding:roflol:
 
:roflol: ga stuk om ericR hier.........die plaatjes
 
maak je niet druk, dit nieuwe systeem betekent niets voor de desbetreffende emo-boys (zie sig);)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 13:05 ----------



kan niet, ik heb ooit bigT willen reporten en kreeg een foutmelding:roflol:


Ghahaha die is wel goed.


Nja ik ga, later
 
Back
Naar boven