MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jezus,... ik hoop niet dat het betekend dat het Zyzz gezeik nu pas echt gaat beginnen.

Stille tochten, begravenis,... en ieder halfjaar een gek die denkt dat Zyzz toch nog leeft.
Mafkezen die ineens Zyzz afdrukken in hun whey pot zien, zweetvlekken in de vorm van Zyzz zijn hoofd, ect.
 
Patriciaa post je avatar in het groot.
 
Jezus,... ik hoop niet dat het betekend dat het Zyzz gezeik nu pas echt gaat beginnen.

Stille tochten, begravenis,... en ieder halfjaar een gek die denkt dat Zyzz toch nog leeft.
Mafkezen die ineens Zyzz afdrukken in hun whey pot zien, zweetvlekken in de vorm van Zyzz zijn hoofd, ect.

she mad
 
Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (37 leden en 0 gasten) dit topic
Mahatma, bascross, BlaRock, bob456, Calyptus, dannyz, EddyWally, EricR, Falcor, Felipe, hellodutchbody, IMBAatwork, JackRipper, Lhunar, Lijpehond, Misterw00t, pantrofl, partypeep, pasta saus, Primo Victoria, RaF007, Realist, rm0907, ronniedd, Situation, SPADE VI, Stam, StanozoLulz, Subz3ro, Sunbeam, suwardi, Timmeeh, valon, Vihl, Xto, Yohan


You all mirin' Zyzz?
 
Jezus,... ik hoop niet dat het betekend dat het Zyzz gezeik nu pas echt gaat beginnen.

Stille tochten, begravenis,... en ieder halfjaar een gek die denkt dat Zyzz toch nog leeft.
Mafkezen die ineens Zyzz afdrukken in hun whey pot zien, zweetvlekken in de vorm van Zyzz zijn hoofd, ect.

16aehrs.jpg
 
Tsjonge jonge jonge, het is allemaal wat...
 
Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (37 leden en 0 gasten) dit topic
Mahatma, bascross, BlaRock, bob456, Calyptus, dannyz, EddyWally, EricR, Falcor, Felipe, hellodutchbody, IMBAatwork, JackRipper, Lhunar, Lijpehond, Misterw00t, pantrofl, partypeep, pasta saus, Primo Victoria, RaF007, Realist, rm0907, ronniedd, Situation, SPADE VI, Stam, StanozoLulz, Subz3ro, Sunbeam, suwardi, Timmeeh, valon, Vihl, Xto, Yohan


You all mirin' Zyzz?

Nee, de dood intresseert me, it's all :)
 
Iedereen zit half te rouwen om een kerel die ze van het internet kennen, Eric heeft de dag van z'n leven en Londen wordt met de grond gelijk gemaakt.

Raar hoe zo'n dag kan verlopen :roflol:.
 
het certificaat dat chestbrah ontvangen heeft

TDwpA.jpg
 
Ik hoor net dat Gerard Joling een ernstige allergie heeft door een tattoo.
 
Jezus,... ik hoop niet dat het betekend dat het Zyzz gezeik nu pas echt gaat beginnen.

Stille tochten, begravenis,... en ieder halfjaar een gek die denkt dat Zyzz toch nog leeft.
Mafkezen die ineens Zyzz afdrukken in hun whey pot zien, zweetvlekken in de vorm van Zyzz zijn hoofd, ect.

Zelfs van Zyzz weet je alles af! Vertel op, wie ben je!
 
veel te onduidelijk, fake

toen ik gestorven was aan een overdosis in bangkok kreeg ik net hetzelfde certificaat, is wel degelijk 100% echt;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Genoeg getrolld maar weer.
 
Back
Naar boven