Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik kan wel janken...
 
EricR master of trolling
 
Bangkok has him now...

RIP
 
Vanavond een hardcore training voor zyzz.
 
successful_troll_is_succes.jpg
 
43 leden en 0 gasten :roflol:

Anyway, artikel haalt info idd van zijn facebook. Zeggen dat departement van yadayada iets state, doesn't make it so.

Officieel bewijsmateriaal is er nog niet, dat DC stond vol fouten, zowel spelling als datumfouten.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 46 gebruiker(s) (46 leden en 0 gasten) dit topic
Mahatma, AAACEEE, aeRoNz, Apollyon, bascross, BillyBalzak, BlaRock, BrentstyleVibes, Calyptus, dannyz, davidoff88, Denbar, Dudemeister, EddyWally, EricR, Guess, H4rdstyle21, haaii, hellodutchbody, Ironeather, Kahn, kamikaza, KEUN, KL1172, Klaas2, koreem, KoRnAgE, Marvin17, mikeo26, Mindfields, Papachico, Patriciaa, Pipeau, pokerladron, rm0907, Situation, steven177, Tabakstiaan, Timmeeh, vergil, vermeirio, washandje
 
Momenteel bekijken: 46 gebruiker(s) (46 leden en 0 gasten) dit topic
Mahatma, AAACEEE, aeRoNz, Apollyon, bascross, BillyBalzak, BlaRock, BrentstyleVibes, Calyptus, dannyz, davidoff88, Denbar, Dudemeister, EddyWally, EricR, Guess, H4rdstyle21, haaii, hellodutchbody, Ironeather, Kahn, kamikaza, KEUN, KL1172, Klaas2, koreem, KoRnAgE, Marvin17, mikeo26, Mindfields, Papachico, Patriciaa, Pipeau, pokerladron, rm0907, Situation, steven177, Tabakstiaan, Timmeeh, vergil, vermeirio, washandje

Waar sta ik? :mad:
 
fyi (en voor degenen die het al gepost hebben), deze sectie is niet toegankelijk voor gasten.

ik,dw

Dat het zoveel volk trekt alleen al...
 
FYI (en voor degenen die het al gepost hebben), deze sectie is niet toegankelijk voor gasten.
Toch even verplaatst naar Allerlei. Even zijn dood uitbuiten om meer leden aan te trekken (is hij toch nog ergens goed voor geweest hier).
 
weer een mooiboy van de wereld verwijderd!
 
Toch even verplaatst naar Allerlei. Even zijn dood uitbuiten om meer leden aan te trekken (is hij toch nog ergens goed voor geweest hier).

:roflol:
 
Back
Naar boven