Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Degenen die Zyzz zo verafgoden zijn denk ik ook de mensen die nog uit de kast moeten komen...

Of gewoon zo onzeker zijn over zichzelf dat ze eindelijk een voorbeeld gevonden hebben.

Helaas is hij dood :)
 
Houd die zyzz onzin ook eindelijk eens op.

Stelletje homo's
 
Degenen die Zyzz zo verafgoden zijn denk ik ook de mensen die nog uit de kast moeten komen...

Of gewoon zo onzeker zijn over zichzelf dat ze eindelijk een voorbeeld gevonden hebben.

Helaas is hij dood :)

het is nog steeds niet officieel bevestigd, tot dan: you mad?
 
het is nog steeds niet officieel bevestigd, tot dan: you mad?

Denk je dat er nu ineens gezegd gaat worden: "gefoooopt".

Zelfde als met de dood van Bin Laden, op een gegeven moment weet je gewoon dat het niet meer nep kan zijn. Anders had je dat allang geweten.
 
Hij had pittige kuur, pure crea samen met whey.... dan vraag je erom.
 
1 aprilllll
 
Denk je dat er nu ineens gezegd gaat worden: "gefoooopt".

Zelfde als met de dood van Bin Laden, op een gegeven moment weet je gewoon dat het niet meer nep kan zijn. Anders had je dat allang geweten.

Binladen woont bij mij in de kelder, betaalt me een fortuin iedere maand.
 
Binladen woont bij mij in de kelder, betaalt me een fortuin iedere maand.
Eens afwisselen?
kan wel een zakcentje gebruiken, of moet ik zijn familie verbergen?
 
Binladen woont bij mij in de kelder, betaalt me een fortuin iedere maand.

Dat moet wel wat zijn dan, gezien de prijs die er op zn hoofd staat/stond :)
 
waarneer word het weer mooi weer?
 
Denk je dat er nu ineens gezegd gaat worden: "gefoooopt".

Zelfde als met de dood van Bin Laden, op een gegeven moment weet je gewoon dat het niet meer nep kan zijn. Anders had je dat allang geweten.

Ja dat denk ik ja. Zo is die gozer gewoon. Hij heeft heeft zichzelf al 3 keer doodverklaard.
 
Ja dat denk ik ja. Zo is die gozer gewoon. Hij heeft heeft zichzelf al 3 keer doodverklaard.

Dan ben je imbeciel, iets zo hard laten verspreiden en daarna zeggen dat het een grapje was, zal niet in dank worden afgenomen. En dat zou hij ook weten, als hij nog leefde.
 
Back
Naar boven