XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je moet wel veel coke snuiven om op ieder feestje in een stringetje rond te lopen poseren met een justin bieber kapsel. Maar ik kon ook wel lachen om zijn filmpjes dus lullig voor die baas.
 
Wie is zyzz?
 
RIP Zyzz, ook al was je qua persoonlijkheid echt een idioot.. Vond toch dat hij in zn youtube filmpjes wel grappig was soms. Toch zijn er mensen door hem gemotiveerd om te gaan trainen

Ik denk eerder dat al die mensen vooral gemotiveerd raakten om roids te doen. De eerste dag dat ik wist wie zyzz was, kwam ik er ook achter dat hij het vooral te danken heeft aan anabole steroïden.
 
Ik denk eerder dat al die mensen vooral gemotiveerd raakten om roids te doen. De eerste dag dat ik wist wie zyzz was, kwam ik er ook achter dat hij het vooral te danken heeft aan anabole steroïden.
Of inzagen dat zulk soort resultaten naturel niet in 2 jaartjes benchen en leg press te halen waren.
 
jezus 18k views
 
R.I.P Zyzz.. This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down.. Zyzz tonight i will drink a Thai beer & **** a Thai girl in honour of you.. A good bloke gone way too soon..


Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.
 
Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.

Hoe durf je?
Zyzz hoort bij de goden.
 
Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.

nu ga je toch wel een beetje te ver:(

als je geen mod was gaf ik je een kaart!
 
EricR trollt graag, maar ik ben niet boos en ga niet haten. Ik ben enkel teleurgesteld.
 
Back
Naar boven