XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zyzz toonde dat het mogelijk was tegelijk brutale fysiek te hebben en tegelijk nog een sick cunt te spelen en plezier te maken, wat veel meer identificeert met het gemm bb-forum-lid dan pakweg een Jay Cutler. Terwijl er respect voor is is er denk niet veel % op dit forum dat een leven als hem zou willen.
Zyzz daarentegen :rolleyes:


Ok en nu in het nederlands?

Let's face it zyzzloving phaggots, Cutler is een held en zyzz was gewoon een drugsverslaafde k*tkneus.

welterusten.
 
hahaha, wow strong smelly jelly detected.

:roflol jelly? op een ecto die 20kg minder vvm dan mij heeft. yeah me so jelly. Wou dat ik mijn brutale poten die in geen fatsoenlijke broek zijn te krijgen kon ruilen met hem zodat ik skinny xxs van gstar aan kon doen, echt waar die broeken zijn zo veeet!!
 
Laatst bewerkt:
Fysiek van Zyzzz >>> fysiek van Jay Cutler
 
Zyzz weegt echt geen 40 kg hoor.
 
en het lichaam van die ecto aapje die ik binnen 3 maanden uitdwarfde is zeker wel intressant, relevant en succesvol. Mischien doen jullie iets verkeerd?

misschien ambieert niet iedereen een hardcore BB fysiek? respect dat jij er voor gaat, maar dat hoeft toch niet voor iedereen te gelden?

Ik snap dat dit een BB forum is, maar de meesten kwamen hier omdat ze een beetje deftige fysiek wouden opbouwen, en dan is bodybuilding the way to go.
Wat niet wil zeggen dat je dan opeens podium ambities moet hebben.
 
Ok en nu in het nederlands?

Let's face it zyzzloving phaggots, Cutler is een held en zyzz was gewoon een drugsverslaafde k*tkneus.

welterusten.

Mss moet ge als ge klaagt over gebrek aan nederlands in een perfect nederlandstalige post op zijn minst consistent blijven en u eigen post ook nederlandstalig houden :rolleyes:

En Cutler niet drugsverslaafd :roflol: ? Komop hé.
 
Ik heb zyz opgegeten ahahahhhahahaha
en nu ga ik de rest van dbb eten
trollenderofllollolol
 
misschien ambieert niet iedereen een hardcore BB fysiek? respect dat jij er voor gaat, maar dat hoeft toch niet voor iedereen te gelden?

Ik snap dat dit een BB forum is, maar de meesten kwamen hier omdat ze een beetje deftige fysiek wouden opbouwen, en dan is bodybuilding the way to go.
Wat niet wil zeggen dat je dan opeens podium ambities moet hebben.

het ging erom dat zijn fysiek totaal niet bijzonder is en makkelijk haalbaar is. Als je beetje fatsoenlijk trained en dieet zou je met gemak binnen een jaar zo uit zien. Laat staan met die 100 winny kuurtjes die hij heeft gedaan.
 
:roflol jelly? op een ecto die 20kg minder vvm dan mij heeft. yeah me so jelly. Wou dat ik mijn brutale poten die in geen fatsoenlijke broek zijn te krijgen kon ruilen met hem zodat ik skinny xxs van gstar aan kon doen, echt waar die broeken zijn zo veeet!!

Waarom vergelijk je jezelf met zyzz? =/
Zyzz heeft gewoon een goed fysiek, hij is bekend en blijkbaar dood nu. Daar praten mensen over hier. Problem?

Also, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet en het kan me eerlijk gezegd ook niet boeien. Trololol.
 
:roflol jelly? op een ecto die 20kg minder vvm dan mij heeft. yeah me so jelly. Wou dat ik mijn brutale poten die in geen fatsoenlijke broek zijn te krijgen kon ruilen met hem zodat ik skinny xxs van gstar aan kon doen, echt waar die broeken zijn zo veeet!!

O gij verdient onze aandacht duidelijk meer!!!

post fotos plz!!!
 
Mss moet ge als ge klaagt over gebrek aan nederlands in een perfect nederlandstalige post op zijn minst consistent blijven en u eigen post ook nederlandstalig houden :rolleyes:

En Cutler niet drugsverslaafd :roflol: ? Komop hé.

Ondertiteling dan?:dunno:
 
hoevaaaaaaaak moeten we het nog uitleggen, het gaat niet om zyzz zijn massa. Maar om zijn bloody aesthetics.
 
brb, ff popcorn pakken guys :)
 
Kuki is ****ing buff.
2m693ja.jpg
 
Back
Naar boven