XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laat me maar weten wanneer je moeder gestorven is, zal ik er ook wat grapjes over gaan maken en eens zien als het dan nog zo leuk is, met je vuile negerhumor:mad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
xyjo9.jpg

Hahahahahaha.
 
Lol @ alle clowns die zagen over Zyzz zn k*tfysiek.

Hij kreeg respect van kerels en kreeg de k*tjes nat met zn lichaam en deed hij nog iets anders dan 'eten, trainen en slapen'. Daarnaast verdiende hij ook nog eens aanzienlijk wat geld met zn lichaam.

Als er iemand hier meer uit zn lichaam haalt hoor ik het graag...

Zyzz was winning. Jammer dat de combo clen, coke en test geen levenselexir bleek te zijn...
 
Laatst bewerkt:
so much wi-hhnnnggggg

LOOOLLL


Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (30 leden en 7 gasten) dit topic
Tymen, AbFab, Aether, avg, Barrie Butsers, bickb, Bouwer, Breakmore, building1991, Cynthia, D77, Denbar, gainer123, Ironeather, jinkazama1, KaasKoeKje, koenlwd, mack10, Martijn826, Masters, Primo Victoria, Realist, spectacular, StrakkeFreddy, suwardi, Tabakstiaan, Timmeh88, Veee, washandje
 
Niks mis met feesten verder maar je moet nog wel de scheiding kennen tussen de levensstijl van een partybeest of de levensstijl van een sporter (met gebruik van hulpmiddelen). Beiden kan niet in ieder geval, of sporten met een klein beetje feesten of ultiem partyen maar dan niet ook nog eens je lichaam behoorlijk belasten met intensief sporten en de nodige hulpmiddelen. Dat die gast een rolmodel is voor velen zegt ook wel iets over de sport.
Zonder aangeboren hartafwijking had het misschien wel prima gekund? Er komen mensen met veel meer weg, dus dat is altijd makkelijk om achteraf te zeggen.

Maar het is inderdaad wel ongelofelijk stom om niet naar die signalen van je lichaam te luisteren. Hartproblemen zouden toch een hint moeten zijn om geen coke kuur te gaan doen.

Of mensen hebben gewoon andere dingen te doen ipv de attention whore uithangen ;)
Dan is al die jelly ook niet nodig.
 
Lol Angelus vuile hypocriet , ben je nu op je pikkie getrapt ?
 
je bent gewoon een irritante koter die zelf nooit wat zal bereiken en zijn "e-fame" moet halen van het bashen van overleden goden.

Je moet wel echt trots zijn op jezelf "Breakmore"!

Je bent wel erg emo aan het worden nu, meestal ben je zelf de ubertroll als het aankomt op dit soort onderwerpen.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 12:28 ----------

Zonder aangeboren hartafwijking had het misschien wel prima gekund? Er komen mensen met veel meer weg, dus dat is altijd makkelijk om achteraf te zeggen.

Maar het is inderdaad wel ongelofelijk stom om niet naar die signalen van je lichaam te luisteren. Hartproblemen zouden toch een hint moeten zijn om geen coke kuur te gaan doen.


Coke kuur :roflol:

1-100

250 mg 6xd


Zonder of met hartafwijkingen is de combo AAS en coke + drank niet bijster slim. Dat velen er geen problemen van ondervinden wil nog niet zeggen dat het niet funest voor je lichaam is. Feest zoveel je wil maar beschouw je lichaam nog wel als tempel, niet als vergaarbak voor een hedonistische levensstijl.
 
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben, maar waarom is die ene zyzzzzzz over de 1100 reacties waard? Is hij een dragqueen ofwat
 
geruchten gaan dat hij ook aan DNP zat, 'nuff said. Kerel was een chemische tijdbom.
 
Vandaar die shredded look
 
nja als je claimt nooit cardio te doen, op 1 jaar tijd +10kg spiermassa bijkomt en nog steeds ripped staat, moet er wel iets anders in het spel zijn
 
DNP, Coke, AAS, drank, HGH. Goed bezig.

en daarnaast nog lekker bakken in de sauna, en grote kans dat al wat hij in Thailand innam ook nog eens zo onzuiver als de pest was. Aangeboren hartafwijking my ass.
 
EricR stiekem Mirr' je Zyzz ook. :heart:

Naar het schijnt heb ik een hele kamer ter ere van hem ingericht. Ben nog aan het zoeken naar die kamer overigens, best lastig in een 3 kamer woning.
 
Jammer dat hij er niet meer is. Zijn fysiek en zijn positieve levensvisie waren toch wel een voorbeeld voor mij.
 
Back
Naar boven