XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ach ja, gasten die op ieder feestje in hun blote bast gaan rond lopen om hun spiertjes te showen aan mensen die daar echt geen drol om geven zijn sowieso pathetic. Epic attention whore. Ieder feest zie je ze weer. Super cool man dat je in de sportschool bent geweest, maar hou lekker je shirtje aan want niemand zit te wachten op je apengedrag.

Amen to that.
 
Momenteel bekijken: 70 gebruiker(s) (48 leden en 22 gasten) dit topic
mack10, A J D L, Aether, Baas Beer, Bertone, bickb, Breakmore, Calyptus, Christophe1982, Corleoné, Denbar, Dennisik, Dudemeister, el smurfo, EricR, Ezravdb, facebook, Jorgyboy, kiep, killingmen, Krakatoa, Lhunar, LotusCode, markrot, Martinus, Marvin17, Maryton, Masters, mavgink, MennoNMGN, Misterw00t, pasta saus, Realist, Reumarups, rm0907, Ronniej, Situation, Tabakstiaan, TheRP, Tjerkotjuhh, tymboo, Vitus, washandje, Yohan, zurky


:trollface:
:trollface:
:trollface:
 
Zo achterlijke reacties hier wat ongepast zijn. Tot zij eens iemand verliezen die ze lief hebben. Sterkte voor zyzz (ken hem niet eens eerlijk gezegd) zijn familie en dergelijke.
Anderzijds moest hij maar niet zo hard aan de stuff zitten.
 
Topic bloed dood :treuren: jammer epic troll time
 
Ik zal ook maar even reageren dan. Ik heb me altijd geërgerd aan dat persoon, en dan met name de aanhang en het taalgebruik. Dat ecto's zo een voorbeeld eerst nodig hebben voordat ze zelf normaal kunnen trainen en eten zegt al genoeg over hun eigen mentaliteit (en waarom ze dus ecto zijn). Het was echter wel een makkelijke manier om alle 16 jarigen te herkennen op het forum, en soms voelde ik plaatsvervangende schaamte wanneer een 22 jarige (of ouder zelfs) zich tot hetzelfde niveau van taalgebruik verlaagde. Duidelijk het verschil tussen BB's, PL en SM die serieus willen trainen in hun sport en de jongetjes die niks zullen bereiken in deze sport en alleen maar op een 'bodybuild' forum zitten vanwege de lol en daarbij haast vergeten te trainen.

Desondanks verdiend niemand het om op 22 jarige leeftijd al te sterven. Dat is sneu voor zijn familie en nabestaanden, maar daar kunnen we het verder ook bij laten. Dus ga allemaal lekker verder met trollen, u mad en come at me bro. Ik ben naar de sportschool. Benen trainen.
 
Ik zal ook maar even reageren dan. Ik heb me altijd geërgerd aan dat persoon, en dan met name de aanhang en het taalgebruik. Dat ecto's zo een voorbeeld eerst nodig hebben voordat ze zelf normaal kunnen trainen en eten zegt al genoeg over hun eigen mentaliteit (en waarom ze dus ecto zijn). Het was echter wel een makkelijke manier om alle 16 jarigen te herkennen op het forum, en soms voelde ik plaatsvervangende schaamte wanneer een 22 jarige (of ouder zelfs) zich tot hetzelfde niveau van taalgebruik verlaagde. Duidelijk het verschil tussen BB's, PL en SM die serieus willen trainen in hun sport en de jongetjes die niks zullen bereiken in deze sport en alleen maar op een 'bodybuild' forum zitten vanwege de lol en daarbij haast vergeten te trainen.

Desondanks verdiend niemand het om op 22 jarige leeftijd al te sterven. Dat is sneu voor zijn familie en nabestaanden, maar daar kunnen we het verder ook bij laten. Dus ga allemaal lekker verder met trollen, u mad en come at me bro. Ik ben naar de sportschool. Benen trainen.

Ik heb net ook benen getraind.. u mad?
Come at me brah!
 
Topic bloed dood :treuren: jammer epic troll time

ja en als het net rustig word (over een dag of 2) post ie gewoon weer dat het een trol actie was........dan staan die emo's pas voor lul
 
Ach ja, gasten die op ieder feestje in hun blote bast gaan rond lopen om hun spiertjes te showen aan mensen die daar echt geen drol om geven zijn sowieso pathetic. Epic attention whore. Ieder feest zie je ze weer. Super cool man dat je in de sportschool bent geweest, maar hou lekker je shirtje aan want niemand zit te wachten op je apengedrag.

Mooi gezegd, en zo is het maar net.
 
Mooi gezegd, en zo is het maar net.

Ja maar soms moet je je shirt wel uit doen omdat het gewoon tyfus heet is. Ik doe t zelf nooit, tenzij ik in een hardcore tent sta zoals komende week op decibel. 40+ graden binnen met een luchtvochtigheid van 95% :P
 
Ja maar soms moet je je shirt wel uit doen omdat het gewoon tyfus heet is. Ik doe t zelf nooit, tenzij ik in een hardcore tent sta zoals komende week op decibel. 40+ graden binnen met een luchtvochtigheid van 95% :P

Klopt, maar ik denk dat ik op geen enkele Zyzz foto/film die gozer met shirt aan heb gezien, opflikkeren met die lui.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een bende fags :roflol: en dan legt hij ook nog z'n hand (topjes van z'n vingers) op die andere gast z'n schouder [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wie heeft die achterlijke kapsels ook verzonnen? :o
 
"Eastwood man Aziz “Zyzz” Sergeyevich Shavershian, who was well-known on the Sydney amateur body-building scene, died in Bangkok three days ago after going into cardiac arrest, according to a post on his Facebook fan page."

Op elke newssite krijg je dit laatste lijntje terug te zien... Er is dus nog steeds 0,0 bewijs...

In ieder geval ga ik er van uit dat men hier niet om gaat trollen... Dus R.I.P. en veel sterkte aan de familie :(

Forever mirin'!
 
2nrcyuh.jpg
 
wat een bende fags :roflol: en dan legt hij ook nog z'n hand (topjes van z'n vingers) op die andere gast z'n schouder [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die linker vind ik pas een fag, hij is echt wannabe zyzz (heeft ook dezelfde tattoo op zn borst)
 
Die linker vind ik pas een fag, hij is echt wannabe zyzz (heeft ook dezelfde tattoo op zn borst)

Ik denk eerder dat Tie brah van de verkeerde kant is hij kijkt zo :eek: met dat kleine mondje
 
Die linker vind ik pas een fag, hij is echt wannabe zyzz (heeft ook dezelfde tattoo op zn borst)

Je bedoelt shirt brah, zal vast ook een hele moeilijke naam hebben in het echt.

Yuri Grerogerivich Asafjasefihian of zo.
 
Back
Naar boven