Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zal ook maar even reageren dan. Ik heb me altijd geërgerd aan dat persoon, en dan met name de aanhang en het taalgebruik. Dat ecto's zo een voorbeeld eerst nodig hebben voordat ze zelf normaal kunnen trainen en eten zegt al genoeg over hun eigen mentaliteit (en waarom ze dus ecto zijn). Het was echter wel een makkelijke manier om alle 16 jarigen te herkennen op het forum, en soms voelde ik plaatsvervangende schaamte wanneer een 22 jarige (of ouder zelfs) zich tot hetzelfde niveau van taalgebruik verlaagde. Duidelijk het verschil tussen BB's, PL en SM die serieus willen trainen in hun sport en de jongetjes die niks zullen bereiken in deze sport en alleen maar op een 'bodybuild' forum zitten vanwege de lol en daarbij haast vergeten te trainen.

Desondanks verdiend niemand het om op 22 jarige leeftijd al te sterven. Dat is sneu voor zijn familie en nabestaanden, maar daar kunnen we het verder ook bij laten. Dus ga allemaal lekker verder met trollen, u mad en come at me bro. Ik ben naar de sportschool. Benen trainen.

Nou, MTE :)
 
Zonder of met hartafwijkingen is de combo AAS en coke + drank niet bijster slim. Dat velen er geen problemen van ondervinden wil nog niet zeggen dat het niet funest voor je lichaam is. Feest zoveel je wil maar beschouw je lichaam nog wel als tempel, niet als vergaarbak voor een hedonistische levensstijl.
Dat is ook zeker zo, en is ook wat me nu teleurstelde van hem. Hij had z'n trainen en voeding bijvoorbeeld echt goed op orde en was daar toen hij begon geloof ik echt super in gedisciplineerd. Om dan aan de andere kant (misschien recentelijk pas?) je lichaam dan zo te behandelen met drugs is echt stom zonde.

Die aangeboren hartaandoening zal wel gewoon PR-spraak zijn.
 
2nrcyuh.jpg

Met dat kapsel verdien je sowieso al een pak slaag.
 
Je bedoelt shirt brah, zal vast ook een hele moeilijke naam hebben in het echt.

Yuri Grerogerivich Asafjasefihian of zo.

:roflol: is echt een nerd die gast, wil er echt graag bijhoren. als je filmpjes kijkt en zyzz gaat dansen zie je hem gelijk erachteraan gaan en meedoen.

Over gay met die hand. Je zou eens naar "mijn land" Spanje moeten gaan :p daar is aanraken van vrienden normaalste zaak van de wereld en nog wel meer overdreven dan hier op de foto
 
:roflol: is echt een nerd die gast, wil er echt graag bijhoren. als je filmpjes kijkt en zyzz gaat dansen zie je hem gelijk erachteraan gaan en meedoen.

Over gay met die hand. Je zou eens naar "mijn land" Spanje moeten gaan :p daar is aanraken van vrienden normaalste zaak van de wereld en nog wel meer overdreven dan hier op de foto

Mijn land :rolleyes:

Maargoed, je hebt het tussen haakjes gezet, het is je vergeven ;)
 
even tussendoor traps bij rugdag of schouders?
 
Yup hij is echt dood , ook nieuw artikel van de daily telegraph op bb.com.
 
Back
Naar boven