AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ze moeten hem betitelen als mooiboy, niet als bodybuilder. Zonder benen geen bodybuilder.
 
Mijn shrugs zijn zwakker na een rugtraining (en andersom) dan na een schoudertraining. Maar goed ik train bijna nooit schouders dus ik heb niet zoveel spreekrecht bedenk ik me.
Na Deadlift pak ik maar max 60% met andere rugoefeningen. Ik ben dan gewoon gesloopt! Jack3d of niet.
 
Bitches die vallen op gasten met een dode poedel op hun hoofd wíl je niet eens nken.

idd


ow wait

[Link niet meer beschikbaar]


j/k :p
 
En als Cutler in een interview zegt dat hij natural is geloof je het zeker ook?

Wil je zeggen dat hij geen verstand had van waar hij mee bezig was? Ik geloof best dat hij dedicated was ja. Beetje rare vergelijking.
 
Die foto :roflol: :roflol:
Jezus gristus wat een stelletje latente homofielen.. haha.. en als ik het goed heb was dit dus een voorbeeld voor velen? Ik kende heel die gast niet, maar dit is toch echt te triest voor woorden, dat kan toch niet... soortje Arie Boomsma in het kwadraat. Die faggots die erom heen hangen zijn zo mogelijk nóg lachwekkender.
 
Wil je zeggen dat hij geen verstand had van waar hij mee bezig was? Ik geloof best dat hij dedicated was ja. Beetje rare vergelijking.

Dat zeg ik toch niet, als je echt toegewijd bent aan je voeding en training ga je jezelf niet vol knallen met allerlei recreatieve drugs en roken is ook een grote nee.
 
Back
Naar boven