MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

votes gaan gelijk op
 
Oh dat zeker wel maar echte toewijding betekent dat je een bepaalde levensstijl aanhangt. Daarom begrijp ik die verafgoding ook niet, dit is toch niet waar de sport voor staat? Ben geen heilige maar als je dient als een voorbeeld mag je jezelf ook wel er naar gedragen. Maar goed misschien willen al die Zyzz-adepten ook wel het liefst zo leven als Zyzz en dan over een jaar of 10 meespelen in 28 years later.

Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.
 
wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je irl bent dan dat je je hier profileert. Zwak.
+1
 
Hier stopte ik dus even met verder lezen, don't care wat je verder hebt gepost.

Ik hoop dat je beseft dat Zyzz hiervoor werd betaald door zijn sups-firma en heel dat ''live the way of the zyzz'' speelde? Het ging helemaal niet om zijn zyzz zijn lichaam (ja dat kwam erbij) maar om zijn levensstijl.

+ het feit dat je lacht met iemand die misschien dood is maakt van jou gewoon een zielig mannetje.

oh god :roflol: hij werd betaald voor zijn supp firma. Alle supp firmas moet je met een korreltje zout nemen maar die van hem moet je met een schep zout nemen dan. Wat een serieuse firma zeg. En nu gaat het opeens niet om zijn lichaam maar om zijn levenstijl. Weer iemand die wat anders zeg. Wat voor levenstijl had die dan? De hele jaar kuren, 3x per week pussy style trainen 4x per week uitgaan. Drugs en alcohol in overvloed gebruiken en de rest van zijn vrije tijd mensen bashen en de attention whore uithangen? Fijn kerel als jij respect voor hem hebt goed voor jou neem zijn voorbeeld.

En wie zegt dat ik lach? Waar zie jij dat ik lach? Ik zei alleen dat het nu wel genoeg is geweest. 9 van de 10 reacties hier bashen die kerel met lulz pics en alles en jij komt mij even bekritiseren.

En nee ik geef geen reet om die scumbag en zijn dood. Mother****er got what he deserved.
 
Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.
ohhh he mad he mad
 
Klopt, daar ben ik het ook met je over eens. Maar wat Mahatma zei, ik geloof zeker wel dat hij dedicated is tot een bepaald punt.
Beetje geluk gehad toen ze de genen aan het uitdelen waren, alhoewel die genen nu ook weer niet erg geschikt zijn om pro of amateur BB te worden, meer als beachboy. Waarschijnlijk heeft hij weinig gedaan om die fysiek te bereiken. Daarom niet veel respect waard (ongeveer hetzelfde als vrouwelijke fotomodellen, waarvan hun enige 'bereikte doel' is de verpakking die ze van hun ouders hebben gekregen). Ik heb meer respect voor een ecto op BB.com of DBB die 5-10 jaar hard gewerkt heeft, zonder feesten, zonder drugs, zonder elke slet pakken die hij kan vinden, zonder zich overal aan te stellen en te trollen, etc. Daarom onbegrijpelijk dat zo'n figuur zoveel aandacht (en zelfs respect) krijgt. De mens is een irrationeel, oppervlakkig, en onlogisch wezen. Sommigen toch in elk geval.
 
Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mooie levensstijl, hij is dood. Epic dead just got epic.
 
je pikt de dbbers op bb.com er ook zo uit nu.......allemaal rode balken ahhahahahah we all got negged wahahaa
 
Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.


Veel plezier met je ban :P
 
Zyzz heeft echt wel hard moet werken in de gym, net zo als de rest hier..
 
Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.

levenstijl die kinderen aanspreekt ja. Grow up. Alle aanhangers van zyz in dit topic zijn tussen 17-21.
 
Wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je IRL bent dan dat je je hier profileert. Zwak.

Alle Zyzz aanhangers verklappen zelf een beetje hoe ze irl zijn, lelijk en onzeker.
 
Veel plezier met je ban :P

Nee hoor, kan wel wat hebben en ik begrijp dat de emoties hoog oplopen bij de Zyzz-adepten. Hun god is dood, misschien had hij beter met zijn volgelingen in de jungle van Guyana kunnen trekken om daarna wat kool-aid uit te delen. Godver, het lijkt wel een sekte die Zyzz-verafgoding.
 
Nee hoor, kan wel wat hebben en ik begrijp dat de emoties hoog oplopen bij de Zyzz-adepten. Hun god is dood, misschien had hij beter met zijn volgelingen in de jungle van Guyana kunnen trekken om daarna wat kool-aid uit te delen. Godver, het lijkt wel een sekte die Zyzz-verafgoding.

Hehehe, als ze nou ook met z'n alle die diet coke uit Thaiiiiland proberen zou het helemaal goed zijn.
 
heart-attacks_0.jpg
 
levenstijl die kinderen aanspreekt ja. Grow up. Alle aanhangers van zyz in dit topic zijn tussen 17-21.

Eerst dacht ik dat je aan het trollen was, maar volgens mij ben jij gewoon echt jaloers op hem. Can't blame you bro ;)
 
Back
Naar boven