MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laten we wat afspreken want je hebt echt een grote mond. We maken een topic aan op een meiden forum posten alle twee alleen een foto van ons gezicht. Kijken wie meeste stemmen krijgt. Come at me brah! je bent jelly as **** friend. Wordt nu echt een beetje te obvious.

Ik doe mee.

IN.
 
kan je geen karma meer geven brah
 
laten we wat afspreken want je hebt echt een grote mond. We maken een topic aan op een meiden forum posten alle twee alleen een foto van ons gezicht. Kijken wie meeste stemmen krijgt. Come at me brah! je bent jelly as **** friend. Wordt nu echt een beetje te obvious.

We kunnen ook skype uitwisselen en naakt webcammen?
 
Kukishu, the next Zyzz?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf heeft mijn meesterlijke pose te maken met het feit dat jij waarschijnlijk een bange racistische nederlandse schijterd bent die zeker weten op pvv heeft gestemd omdat ie bang is voor al die marokkanen en turken buiten zijn huis.
 
  • Like
Waarderingen: kix
waar blijft die foto van dode zyzz?
 
Heren, het gaat over Zyzz. Het is geen moslim-thread. Of was Zyzz een moslim?
 
de mocro's/turken @ dit topic zijn erg makkelijk te spotten btw
 
Kijk die aesthetics man, wat een adonis lichaam.

Niks tegen kuki, maar je komt niet eens in de buurt van zijn aesthetics. Net als 99.9% van de bevolking including mijzelf.

Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.
 
Gooi het maar weer op racisme...
Feit is dat jullie totaal geen respect hebben voor een jongen van 22 jaar die is overleden, aan iets waarvan jullie de oorzaak niet eens weten.
 
de mocro's/turken @ dit topic zijn erg makkelijk te spotten btw

trollers, no lifers, ecto's, beta mannetjes, kinderen die hun pubertijd nog niet voorbij zijn, drugsgebruikers, etc ook.

ga gewoon net zo lang over jullie topic heen pissen tot die op slot gaan.
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Oke, hier is die dan... let op schokkend:


schokkend je bent gewaarschuwd
erg schokkend!
oke hier is die dan
rmsjh0.jpg
 
topic is going down........
 
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.
ga jij nou meer chillingsongs maken man

srs:)
 
Back
Naar boven