XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.

Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.
 
trollers, no lifers, ecto's, beta mannetjes, kinderen die hun pubertijd nog niet voorbij zijn, drugsgebruikers, etc ook.

ga gewoon net zo lang over jullie topic heen pissen tot die op slot gaan.


Oh no you won't, er is ook nog een knopje dat 'topicban' heet op mijn DBB-controller. Mooi ding trouwens, heeft T. weer mooi geregeld.
 
Oke, hier is die dan... let op schokkend:


schokkend je bent gewaarschuwd
erg schokkend!
oke hier is die dan
rmsjh0.jpg
 
eric zorg ff dat de neg het weer doet....kunnen we kuki zijn karma afpakken :D
 
Ik denk dat ik een elite membership neem, en me naam verander in ''RIP ZYZZ''
 
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.

Niet om lullig te doen, mischien als je 10 cm langer was dat je daadwerkelijk kan competen met zyzz.
 
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.

Suuuuuure... Ik ken genoeg mensen aan de winny clen en dboll, toch ziet er geen enkele uit als zyzz... True story.
 
trollers, no lifers, ecto's, beta mannetjes, kinderen die hun pubertijd nog niet voorbij zijn, drugsgebruikers, etc ook.

ga gewoon net zo lang over jullie topic heen pissen tot die op slot gaan.

't is maar waar je je tijd mee wil verdoen, had je voor iemand die bijna afgestudeerd is wel hoger ingeschat
 
Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.

Ah, nu val je toch even hard door de mand zeg :roflol:
 
Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.

Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.
 
wat een k*t topic,over een dooie pillen slikker....en nog superfag ook,nonnie dicht?
 
Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.

Daar zit het hem idd. Groot is niet altijd beter. Groot is bruter maar qua aesthethics was Zyzz moeilijk te evenaren. Ieder zijn doelen en voor velen is Zyzz qua fysiek een mooi eindpunt.
 
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.

klopt, het is inderdaad helemaal niet zo geweldig
 
Daar zit het hem idd. Groot is niet altijd beter. Groot is bruter maar qua aesthethics was Zyzz moeilijk te evenaren. Ieder zijn doelen en voor velen is Zyzz qua fysiek een mooi eindpunt.
Vooral het woord 'evenaren' komt hier goed aan z'n recht!
 
scared are we? kom op nou niet omheen draaien.

Nee niet bang. Ik plaats mezelf gewoon niet op internet (niet op hyves, niet op facebook, nergens). Kan me herinneren dat je zei wel een pilletje te willen proberen en dat je naam Ali is + je foto + roids. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige werkgever dat te weten komt.

Maar sowieso ben ik vrij paranoia op het internet. Heb Big-T al eerder gecontacteerd om te vragen of die me kon bannen + mn naam naar anoniem... te veranderen, maar dat is genegeerd (dus Eric als jij dit kan....).
 
wat een k*t topic,over een dooie pillen slikker....en nog superfag ook,nonnie dicht?

pas op hoor. Zo begon het ook met mij. Voor je het weet. vallen de haters jou ook aan. Dan ben je opeens jaloers op een lelijke dode wannabee gastje.
 
Back
Naar boven