XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Serieus hoe oud ben jij man? Elke volwassen vent loopt niet te janke op een internetforum om zijn e-status maar hoog te houden. Hoe noemen ze dat '' discussing on the internet is like winning the para-olympics? You're still a mongoloid?''
+ Het feit dat je 0 respect toont voor iemand die nog een heel leven voor zich had.

Mensen zijn allemaal zo kortzichtig, vanaf dat mensen doen wat ze graag doen (Justin Bieber bijvoorbeeld inclu) komt de haat. --'

De wereld is gewoon ziek.

janken? dit is fkng leedvermaak vriend! Heb al 2kg popcorns op.
En waarom schuif je alles weer in mijn schoenen op? I begon er niet mee. Ik discussier hier ook niet er valt ook over niets te discussieren hier. Ik heb geen respect voor junkies, als jij dat wel hebt ben je er zelf een.
 
Kuki jij bent een sneu mannetje met je 'kijk mij eens met mn opleiding en kuurfysiek blabla'.
 
yeah right mijn eerste reactie was in een zin gezegd: het is wel weer genoeg zo met dat gespamm hier 2 dagen lang.

Toen begonnen jullie meteen te trollen en te bashen. Leuk en aardig vriend. Maar beter denk je volgende keer even 2x na voordat je mensen gaat bashen op de forum hier want sommige pakken je gewoon te zo hard terug. Lol en uiteindelijk gaan jullie in elke mogelijke uitweg een manier proberen te vinden om te bashen al is het op mijn opleiding, looks, fysiek, afkomst etc. Still you got nothing on me. En nu ga je het verhaal omdraaien dat ik zit op te scheppen haha. Get lost. Ga zyzz cock slikken.

Ik probeer helemaal niemand te bashen gast, dit is jouw 3e post in het topic nadat iemand stelde dat hij zich eerder kan identificeren met Zyzz dan met Cutler:

en het lichaam van die ecto aapje die ik binnen 3 maanden uitdwarfde is zeker wel intressant, relevant en succesvol. Mischien doen jullie iets verkeerd?

Lijkt me toch duidelijk dat jou iets dwars zit, niemand heeft jou gebashed of wat dan ook, jij voelt je miskend en gaat anderen disrespecten not cool brah
 
Kuki jij bent een sneu mannetje met je 'kijk mij eens met mn opleiding en kuurfysiek blabla'.

haha tuurlijk joh. Zoals ik al zei. Als mensen het in jouw schoenen gaan stoppen moet je er maar niets van zeggen en als je dat wel zegt zit je op te scheppen. Dus inprincipe win je nooit. Morron
 
hallo iedereen
 
EricR zit te smullen achter z'n pc.
 
best wel hardcore eigenlijk, hij heeft zichzelf gedead lift

see what i did there? :trollface:
 
Ik probeer helemaal niemand te bashen gast, dit is jouw 3e post in het topic nadat iemand stelde dat hij zich eerder kan identificeren met Zyzz dan met Cutler:



Lijkt me toch duidelijk dat jou iets dwars zit, niemand heeft jou gebashed of wat dan ook, jij voelt je miskend en gaat anderen disrespecten not cool brah

ik denk dat jouw dan eerder iets dwarszit omdat je je aangevallen voelde door je minimale inzet en wat je bereikt hebt tot nu toe in dit sport. Dus voelde je je genoodzaakt om mij persoonlijk te gaan aanvallen op elke mogelijke aspect die je kon bedenken om mij te kleineren en jezelf op te vrolijken. You failed big time!
 
janken? dit is fkng leedvermaak vriend! Heb al 2kg popcorns op.
En waarom schuif je alles weer in mijn schoenen op? I begon er niet mee. Ik discussier hier ook niet er valt ook over niets te discussieren hier. Ik heb geen respect voor junkies, als jij dat wel hebt ben je er zelf een.

Nou telkens als ik deze thread zie komt jouw naam erop.

Een paar pagina's terug zeg je dat er alleen maar 17-21 jarigen respect hebben voor zyzz? Je bent zelf 24 (op papier dan) :')

Je straalt op dit moment gewoon je eigen onzelfzekerheid uit hoor knul.

edit : maar goed, jij mag ook je mening hebben natuurlijk, toon gewoon een beetje respect. En zeg niet zo'n dinge van ''mothe****er got what he deserved''.
 
Laatst bewerkt:
rmsjh0.jpg

RIP BRO

ook na 3x posten is het nog steeds niet grappig.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou telkens als ik deze thread zie komt jouw naam erop.

Een paar pagina's terug zeg je dat er alleen maar 17-21 jarigen respect hebben voor zyzz? Je bent zelf 24 (op papier dan) :')

Je straalt op dit moment gewoon je eigen onzelfzekerheid uit hoor knul.

edit : maar goed, jij mag ook je mening hebben natuurlijk, toon gewoon een beetje respect. En zeg niet zo'n dinge van ''mothe****er got what he deserved''.

Tuurlijk want ik ben degene die hier hele tijd aangevallen wordt. Ik verdedig mijnzelf. Waarom? omdat ik de enige ben hier met zijn naam, foto etc en die ook keihard gewerkt heeft om dat te bereiken. En dat laat ik niet over pissen door stelletje annonieme pubers die niets bereikt hebben. What else?
 
> hahaha 80+ paginas over zyzz volstampen.
> nee ik ben echt niet jelly hoor.

wie houden jullie voor de gek?

ZYZZ FOREVER!
 
ik denk dat jouw dan eerder iets dwarszit omdat je je aangevallen voelde door je minimale inzet en wat je bereikt hebt tot nu toe in dit sport. Dus voelde je je genoodzaakt om mij persoonlijk te gaan aanvallen op elke mogelijke aspect die je kon bedenken om mij te kleineren en jezelf op te vrolijken. You failed big time!

:roflol: Wat jij wil jongen, duidelijk Turks temperament, ziet alles als een strijd, nou ik gooi m'n handoek in de ring. Ik was gewoon in discussie over Zyzz met je, jij vind het blijkbaar iets persoonlijks? Minimale inzet, bereikt in dit sport? Wat weet jij daarnou van
Ik heb toch niks tegen jou man, heb je fysiek meerdere malen gecomplimenteerd enz

Fok deze shit, ik ga naar de gym
 
Back
Naar boven