XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Daar zit het hem idd. Groot is niet altijd beter. Groot is bruter maar qua aesthethics was Zyzz moeilijk te evenaren. Ieder zijn doelen en voor velen is Zyzz qua fysiek een mooi eindpunt.

Het gemiddelde fitness model zal ook voor velen verkozen worden boven een buffe gast.

Karma voor de bazen die zeggen dat ze een beter of evenwaardig fysiek hebben dan zyzz en dat hier durven posten...

En geen excuses van 'ik ben bloated vandaag', ik ben aan het bulken of ik ben geblesseerd... Zyzz zag er ook altijd goed uit ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



En ja als ik het hele jaar door aan de clen zat zou ik ook altijd ripped zijn. Bovendien had ziz ook overduidelijk perioden waar hij 'off' was en 10 lichter en gewoon een dunne ecto was.

Ligt eraan wie de jury is. Ik denk dat wat random chicks zyzz verkiezen.

Waar gaat het hier nou om? Een bb forum waar gasten een fysiek wat chickes mooi vinden plaatsen boven dat wat waar wij als bb'ers naar (horen) te streven.

Meiden vinden dit fysiek ook mooier dan een goed getrainede bb'er

fitness-model-international-chris-austad-1.jpg


Moeten wij als bb'ers dit dan ook gaan aanbidden?

En iedereen die kiku loopt te bitchen: anonieme e-hero's die nog nooit een fatsoenlijke pic geplaatst hebben.

Eerst hem bitchen, dan over zijn fysiek beginnen, wat overduidelijk beter is dan ziz, dan over zijn opleiding beginnen, oeps hij heeft ook een wo, dan over zijn gezicht beginnen (ja man ziz was echt ****ing knap, check zijn looks en kapsel), dan over zijn turk/mocro beginnen (not true en totaal niet relevant, bovendien was ziz ook een 'buitenlander') en dan bitchen dat hij een hater is (terwijl ze hem proberen af te zeiken op persoonlijk niveau: lozers die nog nooit een gym van binnen hebben gezien. Als je na 5 jaar trainen nog steeds amper spieren hebt heb je ofwel de ballen verstand van trainen en moet je eens wat andere topics lezen dan ziz topics, ofwel heb je de genetics van een visstick en doe je er beter aan te gaan schaken ofzo want bb is duidelijk niet je ding.

Er zijn er maar weinig hier die ontkennen dat ziz een goed fysiek had. Feit is dat hij dood is op zijn 22e en dus non stop aan de roids zat en daarbij non stop aan de coke. Ja dan score je chickes, nee dan heb je niet mijn volle respect want met dat gebruik had je er stukken beter uit kunnen zien.
 
Rob G heeft inderdaad een prima fysiek.
 
Denk dat veel vrouwen Rob G toch verkiezen qua lichaam, maar vrouwen zeiken altijd over de kop die op een goedlichaam zit... Zyzz had ook Facial Atraction!
 
Veel vrouwen vinden mij ook sexy en ik ben skinnie :K
 
Denk dat veel vrouwen Rob G toch verkiezen qua lichaam, maar vrouwen zeiken altijd over de kop die op een goedlichaam zit... Zyzz had ook Facial Atraction!

boven zyzz? no way in hell! (verder wel een streefwaardig fysiek, maar nowhere near de aesthetics die zyzz bezat)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 21:34 ----------

True that!



Sorry hoor maar die gast had serieus een rotkop.

60000 facebookfollowers die het niet met je eens zijn;)
 
Goed fysiek Rob G!

images?q=tbn:ANd9GcTdn6Rob2mwp9WpIPJfuonooDQAnv27PM8buH4RQGOCB7R1XW2h.jpg


Aesthetics are strong in this one...

En dan heb je Eric R:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zie ook wel hoop meiden voor skinnie gaan..iets ouder gaan ze toch allemaal snel over op rob g fysiek denk ik ..netjes man. weeg je op die pics 80 ..je lijkt zwaarder. ik moet nodig ook nog een paar procent kwijt dan. vooral bovenkant vind ik goed..bovenkant van je borst ook...heb zelf het idee dat ik daar wat aan moet verbeteren bij mezelf
 
Goed fysiek Rob G!

images?q=tbn:ANd9GcTdn6Rob2mwp9WpIPJfuonooDQAnv27PM8buH4RQGOCB7R1XW2h.jpg


Aesthetics are strong in this one...

En dan heb je Eric R:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dat word denk ik ROOD :D....



BTW, is die buldge in Zyzz zijn broek echt??? of heeft die gewoon een stijve lul?
 
RobG supermooi fysiek, kuki natuurlijk helemaal fantastisch, maar zyzz was hot!
Kon ook altijd wel lachen om die fimpjes.

Maar ongeacht dat alles, doodzonde van iemand van 22 jaar natuurlijk.
Zeker als ie met een wat minder extreem gebruik gewoon oud had kunnen worden.

Sorry hoor maar die gast had serieus een rotkop.
:D
Wel waar inderdaad.
 
Denk dat veel vrouwen Rob G toch verkiezen qua lichaam, maar vrouwen zeiken altijd over de kop die op een goedlichaam zit... Zyzz had ook Facial Atraction!

Hah, jij kent de G-meister zeker niet?! Geruchten gaan dat zelfs mannen plotsklaps omslaan naar een homofiele geaardheid bij het aanschouwen van G's gelaat.
 
Denk dat veel vrouwen Rob G toch verkiezen qua lichaam, maar vrouwen zeiken altijd over de kop die op een goedlichaam zit... Zyzz had ook Facial Atraction!
je moeder heeft ook een facial atraction echt een homo ben jij joh troll je maar of wil je hem heel erg graag ppen??
 
Hah, jij kent de G-meister zeker niet?! Geruchten gaan dat zelfs mannen plotsklaps omslaan naar een homofiele geaardheid bij het aanschouwen van G's gelaat.


Dat klopt, zie alleen een zwarte veeg vandaar ;).
 
Aestatics? Als ik 10 kg afval heb ik ook diepere abs. Aestatics my ass, een sixpack had hij ja, verder vind ik zijn fysiek echt niet zo uitgebalanceerd.


Facial attraction. Whaha, mijn vriendin ziet zijn kop en schiet in de lach. Dat kapsel? Ja super cool als je een fagot bent, maar mijn ervaring met vrouwen is dat ze op een echte man vallen, niet een poedel met eyeliner.

60.000 facebook followers. Ja man dan heb je het gemaakt. Een degree in bussyness. Ja daarvoor moet je echt hyper intelligent zijn. Zo slim dat je jezelf op je 22e doodsnuift als je non stop aan de roids bent. Die kerel was super slim.

Een eigen kledinglijn en supplementenlijn. Die kan zanger Rinus ook opzetten en ja dat zou ook verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Aestatics? Als ik 10 kg afval heb ik ook diepere abs. Aestatics my ass, een sixpack had hij ja, verder vind ik zijn fysiek echt niet zo uitgebalanceerd.


Facial attraction. Whaha, mijn vriendin ziet zijn kop en schiet in de lach. Dat kapsel? Ja super cool als je een fagot bent, maar mijn ervaring met vrouwen is dat ze op een echte man vallen, niet een poedel met eyeliner.

je bent gewoon jelly
 
Back
Naar boven