XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je loopt een beetje achter de feiten aan, die theorietjes zijn gister al voorbij gekomen @ misc

Ja nou ik vind het zo gek nog niet. 2 weken geleden had Zyzz gepost dat hij zou gaan bulken en een stuk gespierder wou worden. Nu is hij ineens dood.

Lijkt me echt iets voor hem als hij ineens over 3 maanden met foto's komt met zn nieuwe fysiek en zegt dat ie uit de dood is op gestaan. Die kerel zegt zelf, neem leven niet te serieus.

MAAAR als hij daadwerkelijk undercover wil gaan trainen, dus zichzelf thuis opsluiten of in een ander onbekend land trainen, dan snapt hij toch ook wel dat er een moment komt dat iemand hem ziet en een foto van hem neem = klaar troll. + hij gaat naar de universiteit dus hij hij moet toch weer naar school dus als hij zou trollen dan weet hij toch dat mensen hem daar zouden zien?????????????

kdwlk6.jpg
 
Stomme theorieën altijd.. Accepteer gewoon dat die kerel dood is.
 
angelus nog steeds aan t trollen zie ik, knap hoor
mijn troll-o-meter begint toch echt te springen
 
Zeer goedkoop om dit topic open te laten, makkelijk bezoekers scoren zo...
 
:D Vito is nog steeds #1 en vanmiddag was ik nog #4, ik zak morgen wel weer weg denk ik.

Ja, die mogelijkheid was ook nog, sorry Vito kan er niet meer omheen. U bent de retard in het retard thread.
 
Nee dit valt me zeer tegen van EricR en de rest van het dbb-team... Altijd gedacht dat dbb een serieus forum was.. Zeer jammer dit..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven