AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rijstwafel het is nu even niet het moment om te trollen.. Anders kan je beter even een tijdje uitloggen en ons het verlies laten verwerken..
De Zyzz fans zaten ook steeds te trollen op momenten dat het niet gewenst was.

Welk verlies trouwens? :windup: :trollface:

He maar ff serieus, als je je het verlies van een internet figuur aantrekt scheelt er toch iets met je leven.
 
Omdat Zyzz altijd kwam met zijn goden dingen zou het me ook niks verbazen als hij na 3 dagen net als jezus is opgestaan. En dat hij vervolgens wat meer spieren heeft en nu een soort van jezus is volgens hemzelf dan. Het zou een mooie stunt zijn maar toch zeg ik voor nu nog r.i.p. Zyzz.
 
zit te denken om 1 week billstarr te laten voor wat het is en 1 weekje zyzz zijn schema van simplyshredded te doen ter ere van hem :)
goed idee, ik roep alle dbbers op om mee te doen.
4 zyzz brahs!
Rijstwafel het is nu even niet het moment om te trollen.. Anders kan je beter even een tijdje uitloggen en ons het verlies laten verwerken..

+1 :'(
 
Haten op zyzz in dit topic is volstrekt zinloos. Omdat het hetzelfde is als op een forum voor streng gelovigen moeite te doen om mensen uit te leggen dat god niet bestaat; het komt toch niet door!

Je zet jezelf alleen voor lul omdat je laat zien dat je geen respect hebt voor andermans interesse/overtuiging

Nu, laat ons mirers rouwen met elkaar, en post niks als je zyzz geen EPIC held vindt.
 
Haten op zyzz in dit topic is volstrekt zinloos. Omdat het hetzelfde is als op een forum voor streng gelovigen moeite te doen om mensen uit te leggen dat god niet bestaat; het komt toch niet door!

Je zet jezelf alleen voor lul omdat je laat zien dat je geen respect hebt voor andermans interesse/overtuiging

Nu, laat ons mirers rouwen met elkaar, en post niks als je zyzz geen EPIC held vindt.

Nice signature :eek:
 
Haten op zyzz in dit topic is volstrekt zinloos. Omdat het hetzelfde is als op een forum voor streng gelovigen moeite te doen om mensen uit te leggen dat god niet bestaat; het komt toch niet door!

Je zet jezelf alleen voor lul omdat je laat zien dat je geen respect hebt voor andermans interesse/overtuiging

Nu, laat ons mirers rouwen met elkaar, en post niks als je zyzz geen EPIC held vindt.

:roflol:

en volgend jaar weet geen mens meer wie die Zyzz was ...
 
dan ben ik de nieuwe zyzz

true story
 
Haten op zyzz in dit topic is volstrekt zinloos. Omdat het hetzelfde is als op een forum voor streng gelovigen moeite te doen om mensen uit te leggen dat god niet bestaat; het komt toch niet door!

Je zet jezelf alleen voor lul omdat je laat zien dat je geen respect hebt voor andermans interesse/overtuiging

Nu, laat ons mirers rouwen met elkaar, en post niks als je zyzz geen EPIC held vindt.

Ik vind zyzz geen EPIC held ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ''lolde'' hartstikke hard toen Rob-G zijn leuke toespraak hield over zyzz, en dat zijn vriendin, zyzz lelijk vond (puur omdat ze weet dat ze zyzz niet kan krijgen).
Geniaal als hoe de warriors van DBB grappig over proberen te komen. Hoeveel succes heb jij, en heeft zyzz? volgens mij kun je gewoon beter bij dat 5% haters groepje gaan zitten..

& hoeveel mensen heeft zyzz geïnspireerd? ongeveer 100.000 mensen meer als jij (alleen van facebook al, nagaan hoeveel het wereldwijd is)..
 
Laatst bewerkt:
Ik ''lolde'' hartstikke hard toen Rob-G zijn leuke toespraak hield over zyzz, en dat zijn vriendin, zyzz lelijk vond (puur omdat ze weet dat ze zyzz niet kan krijgen).
Geniaal als hoe de warriors van DBB grappig over proberen te komen. Hoeveel succes heb jij, en heeft zyzz? volgens mij kun je gewoon beter bij dat 5% haters groepje gaan zitten..

& hoeveel mensen heeft zyzz geïnspireerd? ongeveer 100.000 mensen meer als jij..

Kom je van bb.com en ga je alle Zyzz haters hier bashen ? :roflol:
 
qw69t.png


Zelfs iemand met zo een fysiek heeft respect voor ZYZZ.

u mirin haters ?
 
Back
Naar boven