AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

r.i.p friend

tumblr_llvqdoXVPm1qdsmde.gif
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 19:31 ----------

goodbye-2010-hello-2011.jpg


---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 19:32 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
RIP ZYZZ!:'( pfff
 
Jammer dat zoiets moet gebeuren :(

Ik genoot wel van zijn troll filmpjes... Hilarisch gewoon + zijn lichaam is gewoon perfect...

mirin' hard ... RIP Zyzz
 
Ziek man dat het opeens alleen zo officieus wordt. Hoop dat het allemaal pijnloos is gegaan.
 
Klote dat ik geen psychologie heb gestudeerd, anders had ik nog een hoop geld kunnen verdienen aan deze bende ****** emo-*******. :sad:
 
zeg het je eerlijk hij had wel hele lekker meiden op zn schoot
 
Zyzz heeft niet echt om die massale aandacht gevraagd hoor, hij mag toch gewoon z'n eigen ding doen, lekker trainen maar ook lekker feesten met soms een pilletje hier en daar. Jongere wannabe bb'ers die naar hem opkeken nemen echt niet alles klakkeloos over wat hij doet ofzo. Een schandvlek voor de BB wereld? Gaat wel erg ver



Dat verachtelijke over the top narcistische gedrag van hem + meteen & constant lopen kuren en ander drugsgebruik. Filmpjes waarin hij zijn eigen spiegelbeeld zit te kussen geeft het stereotiep beeld weer van een bodybuilder als narcistische idioot. Daarom -> schandvlek.
 
Zyzz was wel gay, hij luisterde naar trance en hardstyle.

Trance = ****ing gay
Hardstyle = ****ing puberaal

Techno = voor echte mannen

http://www.youtube.com/watch?v=RWx2psLU6Hk

Come at me brahhh!

Techno :roflol:

Edit: ik was en ben echt fan van zyzz, maar kon zijn muziek niet waarderen. Trance en techno zijn 2 van de weinige muziekstijlen waar ik niks mee heb. Maar ieder zijn ding toch.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel een chill nummertje.
 

Loop een trance feest binnen, loop een hardstyle feest binnen :roflol: ****ing kleuters met hun hapklare kindermuziek. Gemiddelde leeftijd = 15. Gemiddelde muziekkennis = o.

Techno = eindbaas. Niet mee eens? Nooit op een techno feest geweest. Lekker met je handjes in de lucht gaan staan luisteren naar vervormde vrouwenstemmen met cliche emo achtergrond deuntjes.

You jelly?
 
Back
Naar boven