Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Eens benieuwd wat jij gaat doen als er eens iemand die je kent sterft op zo'n jonge leeftijd

That's right.. Wenen in een hoekje

En toon nu wat ****ing respect mongool

geen van jullie kent deze dude, dus doe normaal mongool.
 
vind vooral triest dat ie zo vroeg heeft moeten sterven. Hij had wel mooie boodschap.
misschien wordt t tijd om een pakkende beeltenis van hem te maken net zoals gebeurd is met de vorige Messias...!?
 
misschien wordt t tijd om een pakkende beeltenis van hem te maken net zoals gebeurd is met de vorige Messias...!?
hij was verre van een messias.
 
hij had ook geen mooie boodschap!
 
hij had ook geen mooie boodschap!
dat vind jij bart. je zou voorbeeld kunnen nemen aan zijn fysiek als ik zo naar je stats kijk heb je nog wel ff te gaan.
 
Kan iemand trouwens een grappig filmpje posten met Zyzz er in? Heb nu meerdere van die filmpjes gezien maar zie het grappige niet. Alleen maar slechte gemaakte filmpjes met wat puberaal gelach, wat camsessies met nietszeggende acties en wat roadtrip movies. Die laatste zijn dan nog wel misschien de beste, de rest wat ik gezien heb is bagger.
 
Eigenlijk toch een beetje mijn Messias dan.... verwarrend...!
of gewoon wat meer in de Aas sectie posten, misschien helpt t al als je er in post?
 
Laatst bewerkt:
geen van jullie kent deze dude, dus doe normaal mongool.

Dus omdat je hem niet kent moet je er geen moer om geven? Wat voor een ****ing egoistisch leventje leid jij man...
 
Eens benieuwd wat jij gaat doen als er eens iemand die je kent sterft op zo'n jonge leeftijd

That's right.. Wenen in een hoekje

En toon nu wat ****ing respect mongool

dat iemand van 22 komt te overlijden is altijd betreurenswaardig, zelfs als is het z'n eigen schuld, maar dat overdreven aanbidden van z'n fans en al dat gay gedoe er rond kan ik echt niet vatten. ik denk als je naar zo iemand opkijkt, dat je zelf een (al dan niet verdoken) pijpnicht bent. gaylords staan nu eenmaal graag in de schijnwerpers. die lul heeft nooit wat bewezen, laat staan ooit eens grappig geweest... dus qua respect van mijn kant... hmm, I wasn't born with enough middlefingers
 
tHw0b.gif
 
Genoeg, kinders.
 
Thread blijft lopen. :roflol: Is er nu eigenlijk al uitsluitsel over zijn dood?
 
Thread blijft lopen. :roflol: Is er nu eigenlijk al uitsluitsel over zijn dood?

Bevestigd door de familie van Zyzz, hoeveel uitsluitsel wil je hebben? Of de hele familie moet ook aan het trollen zijn.
 
Uit andere topics over Zyzz.


Angelus bewijst zich dus weer eens als troll in dit topic. Hij is niet 1 van jullie, Zyzz-lovers.

die quotes zijn volledig uit context gerukt en die laatste wil helemaal niet zeggen dat ik niet van zyzz houd;)
 
Weet iemand wanneer en waar de begrafenis is ?
 
ben echt down laatste dagen
luister de hele dag naar chicane - what am i doing here
laatste nummer wat zyzz gepost had
 
Back
Naar boven