Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zyzz+pictures.jpg
 
Je kan ook gewoon jezelf zijn of provoceren met iets waar je wel achter staat en niets geven om de mening van anderen. Geloof er btw nog steeds niets van dat dat kapsel, make-up, handtasjes enz bedoelt was om te trollen, zichzelf minder serieus te nemen.



Ok, je wordt dus iemand die je totaal niet wilt zijn met de bedoeling te provoceren zodat de mensen je gaan haten. Kan me serieus geen grotere fail indenken.

enkel mensen die zichzelf serieus nemen "staan ergens achter", Zyzz leefde voor de lolz te brengen :'(
 
how fken alpha is this?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

logisch dat hij ze brutaal afwimpelde, hij hield enkel van pik... en blijkbaar van veel pik aan al z'n maatjes in die belachelijke broekjes te zien :roflol:

mensen uitschelden en zelf een genetic failure zijn, dat uitschot was de ultieme faalbaas
 
Every rep i make...

Every sweat i break..

Everytime i train..

Every pound I gain...

I'll be missing you...

Forever and always mirin


misschien repost
 
nog 42paginas en Zyzz staat boven de ellegirl rel.
 
logisch dat hij ze brutaal afwimpelde, hij hield enkel van pik... en blijkbaar van veel pik aan al z'n maatjes in die belachelijke broekjes te zien :roflol:

mensen uitschelden en zelf een genetic failure zijn, dat uitschot was de ultieme faalbaas

harde woorden van iemand die nog niet eens pics van zichzelf post. Een beetje respect!:mad:
 
en nu de chicks die jij ooit hebt gehad powerjunkie:rolleyes:

juist... dat dacht ik al...:eyes:
 
Precies wat doet iedereen moeilijk? Als je nu die "dood" is nog niet doorhebt dat hij het al die tijd deed om te trollen omdat niemand hem vroeger zag staan als WoW nerdje dan ben je gewoon niet zo heel erg snugger en word je gewoon getrolld door iemand die niet meer leeft:roflol:.

:roflol: het word erger met de minuut
 
dat is getrolled, dat weet je toch. Hij is homo maar doet dit om te trolle, hahahaha je bent getrolllllldttt

trolololollLOLOJloOLol

je wil gewoon dat hij homo is zodat je dan nog de illusie hebt van een miniscule kans te hebben ooit bij hem te scoren.
Pech gehad hoor, ook al was hij homo zou hij nooit voor zo'n inferieure aesthetics als die van jou gaan;)
 
je wil gewoon dat hij homo is zodat je dan nog de illusie hebt van een miniscule kans te hebben ooit bij hem te scoren.
Pech gehad hoor, ook al was hij homo zou hij nooit voor zo'n inferieure aesthetics als die van jou gaan;)

Je bent wel een slechte troll, Angelus. Het wordt minder en minder terwijl je toch duidelijk geen Zyzz-adept was.
 
Je bent wel een slechte troll, Angelus. Het wordt minder en minder terwijl je toch duidelijk geen Zyzz-adept was.

ik snap niet wat je hier allemaal mee bedoelt
 
je wil gewoon dat hij homo is zodat je dan nog de illusie hebt van een miniscule kans te hebben ooit bij hem te scoren.
Pech gehad hoor, ook al was hij homo zou hij nooit voor zo'n inferieure aesthetics als die van jou gaan;)

ik was een 9.5/10 en bracht onze kinderen 1 punt omhoog, je bent getrolledlololol
 

hier was hij duidelijk aan het trollen, je ziet toch dat dit een act is. nee, hij hield van pik only. je merkt het nu aan z'n fans : allemaal emo-homo's en op dit moment zelfs een legertje wormen :lick:
 
ik snap niet wat je hier allemaal mee bedoelt

Dat maar blijft volhouden dat je een Zyzz-lover was, geef nou maar gewoon toe dat je in deze thread alleen maar komt om te trollen.
 
Dat maar blijft volhouden dat je een Zyzz-lover was, geef nou maar gewoon toe dat je in deze thread alleen maar komt om te trollen.

juist, ik ga 3 dagen van mijn tijd verspillen, terwijl ik eigenlijk moet studeren voor mijn herexamens, om hier even te komen doen alsof ik om Zyzz' dood rouw. Klinkt geloofwaardig:eyes:
 
hier was hij duidelijk aan het trollen, je ziet toch dat dit een act is. nee, hij hield van pik only. je merkt het nu aan z'n fans : allemaal emo-homo's en op dit moment zelfs een legertje wormen :lick:

Riiiiight, dat is het :roflol:
Als er al een 'legertje' wordt gevormd is het wel door de haters, met als commandant Eric, de mensen die ondanks dat Zyzz hun niet boeit en hem een fag vinden toch maar terug blijven komen in dit topic, als dat jullie manier van verwerken van dit verlies is, so be it..


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven