XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

'A healthy lifestyle freak' :roflol:

DNP, Coke, AAS, HGH, freak wel, healthy zeker niet.
 
Train je wel? Zyzz is de Arnold van de moderne tijd.

trainen?hoe bedoel je?
En wil je die wannabee roid monkey nou echt vergelijken met de beste natural bodybuilder ooit!
 
Zo nu is het officieel dichtgooien en wie nog een topic opent meteen perm ban.
 
ach de doorsnee dbber doet niet anders, ericr
 
ach de doorsnee dbber doet niet anders, ericr

Ik hoor altijd dat de helft niet eens traint :D Maar zo bar als jij het maakt is het natuurlijk niet, troep als DNP wagen zich maar weinigen aan en terecht. DNP met Clen er bij is helemaal een killer, maar je loopt er wel lekker ripped bij.
 
Rip zyzz big lost of inspiration motivation en gwn toffe kerel...
 
Fish_swallows_fish.gif


Zyzz was een lopend stuk AAS en is opgeslokt door de grotere macht.
 
Je hart klopt al flink wat sneller in de sauna. Dit in combinatie met alle snoepjes. En het kan fataal zijn. Waarom denk je dat hij zo uitzonderlijke fysiek had? Hij had helemaal zijn genen niet mee. Kijk zijn fotos, toen hij jong was. Zou mij echt niks verbazen dat zwaar kuurde het hele jaar door. En dan vooral middelen om zo ripped te blijven. Zal nu wel zonder middelen gaan.
 
Laatst bewerkt:
zyzz kuurde niet voor zen fysiek hij deed wel drugs enzo maar zijn shape is gewoon natural, als ik bv coke snuif ben ik dan ook opeens niet naturel meer? wtf man laat hem gwn
 
zyzz kuurde niet voor zen fysiek hij deed wel drugs enzo maar zijn shape is gewoon natural, als ik bv coke snuif ben ik dan ook opeens niet naturel meer? wtf man laat hem gwn

u srs? Hij was radioactief van al die kuren.
 
Je hart klopt al flink wat sneller in de sauna. Dit in combinatie met alle snoepjes. En het kan fataal zijn. Waarom denk je dat hij zo uitzonderlijke fysiek had? Hij had helemaal zijn genen niet mee. Kijk zijn fotos, toen hij jong was. Zou mij echt niks verbazen dat zwaar kuurde het hele jaar door. En dan vooral middelen om zo ripped te blijven. Zal nu wel zonder middelen gaan.

:roflol:

Hij was gewoon droog en gespierd. Genen? Voor zo'n lichaam heb je geen genen nodig, voor een Arnold lichaam heb je genen nodig. Ik geef Zyzz niet meer dan 80 kilo lichaamsgewicht.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 18:47 ----------

zyzz kuurde niet voor zen fysiek hij deed wel drugs enzo maar zijn shape is gewoon natural, als ik bv coke snuif ben ik dan ook opeens niet naturel meer? wtf man laat hem gwn

Wat ben jij voor een mongool man, doe nou eens normaal.
 
Back
Naar boven