XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

het zit je allemaal wel dwars he eric :lol:
 
wbvy3p.jpg
 
(...) veel buffer als dat hoeft niet
Voor een botjesbuilder niet, voor een bodybuilder wel.

VVM is niet alles! het plaatje moet gewoon kloppen
Klopt niet veel van, fysiek is meer bedoeld om een bepaald soort vrouwen aan te trekken. In de serieuze BB wereld wordt er gelachen met zo'n half fysiek.
 
klopt, maar ik zou niet z'n fysiek willen hebben als bijv jay cutler.

vind hem er epic uitzien op mr olympia. maar gewoon normaal vind ik het niet mooi.... neemt niet weg dat ik respect voor hem heb

100 kilo @ 6-8% is gewoon ideaal in mijn ogen
vind dit niks
 
Laatst bewerkt:
moet je dat heel jaar onderhouden? max een maand of 3 dan is de zomer toch voorbij
kan wel een of andere vage droom achterna gaan, wat toch nooit wat word en elke zomer met 15% bf rond lopen. of er gewoon hele jaar lang goed uitzien

liever dit fysiek dan dat van jay cutler, een competitie BB'er zal ik toch nooit worden
zou ik ook niet willen. tenzij je er dik voor betaalt krijgt.

maar heb wel bergen met respect voor die gasten en kijk verder wel naar ze op. maar vind het eerder bruut als dat ik het mooi vind!

en dat is de reden dat zyzz zoveel fans had, maar ook de reden dat hij zo gehaat is

verder boeit het me geen **** dat ie dood is
 
Laatst bewerkt:
moet je dat heel jaar onderhouden? max een maand of 3 dan is de zomer toch voorbij
kan wel een of andere vage droom achterna gaan, wat toch nooit wat word en elke zomer met 15% bf rond lopen. of er gewoon hele jaar lang goed uitzien

liever dit fysiek dan dat van jay cutler, een competitie BB'er zal ik toch nooit worden
zou ik ook niet willen. tenzij je er dik voor betaalt krijgt.

maar heb wel bergen met respect voor die gasten en kijk verder wel naar ze op. maar vind het eerder bruut als dat ik het mooi vind!

en dat is de reden dat zyzz zoveel fans had, maar ook de reden dat hij zo gehaat is

verder boeit het me geen **** dat ie dood is

waarom draagt elk faggot die een beetje ripped is zn broek tot net boven zn derde been ? heb ik nooit begrepen.
 
waarom draagt elk faggot die een beetje ripped is zn broek tot net boven zn derde been ? heb ik nooit begrepen.

Die faggot op jou avater heeft dat ook :trollface:
 
haha ja die stomme broekjes vind ik ook niks!
 
bij 1.65m wel , bij 1.64m zou het op niks trekken
 
  • Like
Waarderingen: kix
Back
Naar boven