MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Eens ff douchen, me lul ruikt naar een pallet over de datum azijn.

Vrijdagavond 4life

succes met rukken op zyzz nog
 
Wel een beetje raar van die mod dat ie 'm unsticky'd, best lopende topic ever daar, 2×200 pagina's in 3/4 dagen ofzo
 
een invalide gast die zyzz negged is ook wel epic
wat een phagg hopelijk barst die in tranen uit zodra die het leest
 
Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?

Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.
 
Met een dode mag je wel spotten maar met een invalide niet, mind=blown.
 
Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?

Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.

Ze zijn jelly dat Zyzz het maximale uit 22 levensjaren heeft gehaald terwijl zij tot hun dood falen:trollface:
 
Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?

Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.

Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.
 
Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.
umad:trollface:
 
Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.

waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley ":trollface:" voor die k*ttroll hype?
 
waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley ":trollface:" voor die k*ttroll hype?

Ik maak geen smiley's, ook al zou ik wel een 'banned' smilley er bij willen hebben eigenlijk.
 
Ik maak geen smiley's, ook al zou ik wel een 'banned' smilley er bij willen hebben eigenlijk.

nou EricR, bij deze
1687.gif

fixed.
 
Back
Naar boven