AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nou EricR, bij deze
1687.gif

fixed.

Daar zou de grammar Nazi niet blij mee zijn. 'Your banned' :roflol:
 
Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.

Mee eens. Alleen was er niet ooit 1 zyzz thread zoals dit? Zodat men toch zijn dingen over zyzz kwijt kon?
 
Mee eens. Alleen was er niet ooit 1 zyzz thread zoals dit? Zodat men toch zijn dingen over zyzz kwijt kon?

Ja, die werd gesloten na zo'n kleine 300 pagina's.
 
Ik zit eigenlijk met smart te wachten op de eerste die zn naam wijzigd, of een account aanmaakt met de naam: Zyzz :roflol:
 
Ik zit eigenlijk met smart te wachten op de eerste die zn naam wijzigd, of een account aanmaakt met de naam: Zyzz :roflol:

Net geprobeerd, maar is al in gebruik :(
 
Ik zit eigenlijk met smart te wachten op de eerste die zn naam wijzigd, of een account aanmaakt met de naam: Zyzz :roflol:

bestaat al, was het van plan:o
 
Zyzz is gewoon een superdude.

Hoop dat die knakker snel dood gaat.
Kansloos gezijk steeds over zyzz.
Was DBB maar weer zoals 2 jaar geleden. Met mannen zoals Lupi en Herkuul.

Uit de Zyzz-thread :roflol: Z1000 heeft zijn zin gekregen.
 
bestaat al, was het van plan:o

zelfs ook proberen te wijzigen naar R.I.P Zyzz, maar kreeg als melding dat het in strijd was met de forumregels om een of andere reden:mad:
 
Bij deze hou ik z1000 verantwoordelijk voor de dood van Zyzz
 
Hoop niet dat mensen als Luppie, Herkuul of Klusmier terugkomen hoor eerlijk gezegd

herkuul is er toch nog gewoon, heb een week geleden nog karma van hem gekregen
 
:roflol: tekenfilms. Godver wat is dit toch voor beta-wereld geworden. Serieus, in de wijk waar ik woonde kreeg je serieus tikken als je op 8ste nog naar tekenfilms keek. Maar nee nu heet het manga en dan mag het. Dat manga gewoon strip betekent boeit dan niet natuurlijk.

+1

Internet heroes beginnen vergelijken met DBZ... Get a life...
 
Back
Naar boven